این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

کیف مجلسی و دستی زنانه

مشاهده به عنوان
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

کیف مجلسی و دستی زنانه

کیف مجلسی زنانه

یکی از جذابترین اکسسوری‌های زنانه استفاده از یک کیف مجلسی زنانه همراه با استایل مناسب خود در یک مهمانی می‌باشد ولی پیدایش این کیف‌های جذاب و مورد علاقه خانم‌ها به آغاز قرن بیستم برمی‌گردد. در اوایل دوره مدرن سبک کیف‌ها به مدلهای کوچک و با پارچه‌های ابریشمی و لطیف همراه با گلدوزی‌ها و نقوش مختلف تغییر پیدا کرد و خانم‌ها برای حمل سکه و یا جا به جایی وسایل شخصی خود از آنها استفاده می کردند و به تدریج کیف‌هایی با محفظه‌های داخلی، قفل و چفت و بست فلزی داشتند وارد بازار شد و به مرور به شکل کیف‌های مجلسی امروزی متداول شد.

کیف‌های مجلسی در رعایت کردن قوانین خوش پوشی در مهمانی‌ها بسیار مهم هستند که به اختصار چند مورد را بیان می کنیم. کیف های چرمی زنانه میتوانند از رنگ ها وچرم های متنوعی ساخته شوند مثلا چرم کروکو که خیلی طرفداران زیادی دارد و برای مهمانی خیلی شیک و زیباست. کیف های دستی زنانه چرمی خیلی جادار است و شما میتوانید لوازم مورد نیاز خود را در طول روز حمل کنید .

اگر از لباس طرح دار استفاده میکنیم باید کیف مجلسی ما ساده باشد بطور معمول کیف‌های مجلسی ساده از جنس چرم، لمه و یا استرچ‌های بافته شده با یراق آلات و دهانه‌های فلزی نگین دار و یا ساده می‌باشد که در نشان دادن یک استایل زیبا بسیار مهم هستند. در صورتیکه از لباس مشکی ساده استفاده میکنیم کیف مجلسی ما نیز باید با رنگ قالب مشکی باشد که در روی آن رنگهای نقره ای و یا طلایی کار شده باشد.

یکی از دیگر از استایل‌های جذاب و کاربردی کیف‌های مجلسی استفاده از کیف مجلسی‌ای می باشد که یک یا دو درجه از رنگ لباس ما تیره‌تر باشد.شما می توانید در کنار کیف های چرم از کفش مجلسی چرم نیز استفاده کنید.

فرم معمول کیف‌ مجلسی دخترانه بصورت مستطیل است که بهتر است افراد لاغر و قد بلند از کیف‌های گرد یا بیضی مجلسی و افراد کوتاه و تو پر از کیف‌های مستطیل شکل مجلسی استفاده کنند. کیف‌های کوچک بدون بند، نمونه‌ای از سبک کلاسیک کیف مجلسی چرم زنانه می‌باشد و در نمونه‌های دیگر بند کیف از جنس زنجیر و یا ترکیبی از چرم و زنجیر می‌باشد و در جدیدترین مدل از کیف‌های مجلسی مچ بند دارند و دور مچ دست قرار می گیرند.

بهتر است با یراق آلات کیف‌های مجلسی زیورآلات خود را ست کرد و بین آنها هماهنگی ایجاد کرد اگر کیف مجلسی ما دارای قفل یا بند طلایی است باید از زیور آلات طلایی استفاده کرد و یا اگر سیلور و یا نقره هستند می توان از جواهر و یا سنگ های رنگی زیر در زیورآلات استفاده کرد و یا بین رنگ پارچه‌های کیف و رنگ سنگ‌های زیورآلات هماهنگی بوجود آورد.