این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

کیف اداری زنانه

مشاهده به عنوان
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه
فیلتر براساس ویژگی ها

کیف اداری زنانه

خیلی از خانم‌ها تصور می‌کنند که کیف دوشی چرمی که دارند می‌تواند کار یک کیف اداری را هم برایشان انجام دهد. در صورتی که این کیف‌ها تنها برای حمل وسایل ضروری روزانه ساخته شده‌اند و توانایی جابجا کردن سررسیدهای سنگین و اسناد اداری را ندارند.

اگر شما هم از این دسته افراد هستید، حتما بارها و بارها برایتان پیش آمده که بند کیفتان ببرد یا اینکه ظاهر آن جذابیت و زیبایی همیشگی‌اش را از دست بدهد.
به نظرتان چه راهی وجود دارد که هم بتوانید وسایل اداری را همراهتان ببرید و هم کیف‌های دوشی تان خراب نشود؟ راهش این است که یک کیف اداری چرمی زنانه بخرید. این کیف جادار است و کلا برای این کار ساخته شده.
حالا که نوع کیف مناسب ادارات مشخص شد، نوبت به داستان انتخاب کیف اداری چرمی مناسب می‌رسد. همه کیف‌های اداری کیفیت خوبی ندارد و گاهی بعضی از آن‌ها حتی از کیف‌های دوشی هم آسیب پذیرتر هستند؛ بنابراین باید چشم و گوشتان را موقع انتخاب کیف اداری چرمی تان باز کنید تا سرتان کلاه نرود!

اگر قصد خرید کیف اداری چرم مردانه یا زنانه را دارید ،پیشنهاد ما کیف اداری پارینه هستش که می تونید هم برای استفاده شخصی و هم هدیه دادن ازش استفاده کنید .کیف چرم اداری پارینه با بهترین چرم گاوی صادراتی مغزرنگ تولید می شود. شما می تونید یکسری از لوازم مورد نیاز اعم از کیف پول چرم، مدارک، کتاب، وجه نقد، یک دستگاه لپ تاپ و تبلت را در این کیف قرار بدین و با خودتون حمل کنید. این کیف که از چرم طبیعی تهیه می شود، 3 مدل داره:1- یک طبله  2- دوطبله 3- سه طبله

هرچی طبله کیف بیشتر باشه وزن کیف به همان اندازه چرم به کار رفته سنگین تر می شه. اگه کیف اداری چرم خیلی سنگین باشه در طول روز باعث دست درد و آزار شما می شه. همونطور که میدونید کیف های اداری از قیمت های متنوعی برخوردار هستن ولی باید به این نکته توجه کنید که الزاما قیمت بالای یک محصول نشانه کیفیت عالی و مرغوبیت آن محصول نیست، بلکه بعضی از فروشندگان و شرکت ها به واسطه برند، محصولشون رو با قیمت بالایی می فروشن . کیف چرم طبیعی پارینه هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت جوری ساخته و طراحی شده که زیبایی به ارمغان میاره . کلیه کیف های چرم اداری طبیعی بلا استثناء باید دارای کارت ضمانت و گارانتی باشند پس قبل از خرید کیف های چرم حتما از دارا بودن کارت گارانتی و ضمانت محصول مطمئن شوید .

یک کیف اداری خوب باید دارای زیب داخلی و خارجی، دسته کوتاه، بند بلند و یراق الات مرغوب باشه. این ویژگی ها باعث میشه تا ما وسایلمونو در جای خودش قرار بدیم و در مواقع لزوم اون ها به راحتی پیدا کنیم.

این کیف برای استایل های رسمی بسیار مناسبه و شما می تونید در زمان رفتن به مصاحبه و یا اداره از آن استفاده کنید.همچنین می تونید این کیف رو با کفش چرم و کمربند چرم خودتون ست کنید.

 جهت مطالعه مطالب بیشتر کلیک کنید