این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

کیف اداری چرمی زنانه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

خیلی از خانم‌ها تصور می‌کنند که کیف دوشی چرمی که دارند می‌تواند کار یک کیف اداری را هم برایشان انجام دهد. در صورتی که این کیف‌ها تنها برای حمل وسایل ضروری روزانه ساخته شده‌اند و توانایی جابجا کردن سررسیدهای سنگین و اسناد اداری را ندارند.

اگر شما هم از این دسته افراد هستید، حتما بارها و بارها برایتان پیش آمده که بند کیفتان ببرد یا اینکه ظاهر آن جذابیت و زیبایی همیشگی‌اش را از دست بدهد.
به نظرتان چه راهی وجود دارد که هم بتوانید وسایل اداری را همراهتان ببرید و هم کیف‌های دوشی¬تان خراب نشود؟ راهش این است که یک کیف اداری چرمی زنانه بخرید. این کیف جادار است و کلا برای این کار ساخته شده.
حالا که نوع کیف مناسب ادارات مشخص شد، نوبت به داستان انتخاب کیف اداری چرمی مناسب می‌رسد. همه کیف‌های اداری کیفیت خوبی ندارد و گاهی بعضی از آن‌ها حتی از کیف‌های دوشی هم آسیب پذیرتر هستند؛ بنابراین باید چشم و گوشتان را موقع انتخاب کیف اداری چرمی¬تان باز کنید تا سرتان کلاه نرود!



جادار بودن کیف زنانه اداری چرمی

وقتی قصد دارید یک کیف اداری زنانه  (Women's office bag)را بخرید، حتما به این نکته کنید که کیف انتخابی‌تان جادار باشد. قرار است این کیف وسایل زیادی را تا اداره یا در طول ماموریت‌های کاری برای شما بیاورد؛ بنابراین باید فضای کافی در آن برای جا دادن لوازم مختلف داشته باشید.
کیف‌های اداری چرمی زنانه معمولا در دو نوع دوخته می‌شوند. کیف‌های که پر از جیب هستند و کیف‌هایی که زیپ برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. اینکه کدام یک از این کیف‌ها را برای استفاده انتخاب کنید کاملا یک کار سلیقه‌ای است.
اگر نظر ما را بخواهید، کیف‌های جیب دار از کیف‌های زیپ دار بهتر هستند. چون بهترین زیپ‌ها هم بر اثر استفاده مداوم ممکن است خراب شوند و دیگر کارایی خوبی نداشته باشند.
البته اگر استفاده محدودی از کیف اداری‌تان دارید و قرار نیست دائم زیپ‌های آن را باز و بسته کنید، کیف‌های اداری چرمی زیپ دار زیبا هم گزینه خوبی برای استفاده هستند. کلاهتان را قاضی کنید و ببینید که کدام کیف بیشتر به کارتان می‌آید و دم دستتان دوام می‌آورد. همان را بخرید.


اهمیت دادن به ظاهر کیف زنانه اداری چرمی


نکته دومی که موقع خرید کیف چرمی اداری باید به آن توجه کنید، ظاهر آن است. بعضی از خانم‌ها فکر می‌کنند کیف اداری که زنانه و مردانه ندارد؛ بنابراین اولین کیفی که دم دستشان است را می‌خرند، حتی اگر آن کیف بزرگ‌تر از آنی باشد که بتوان راحت حملش کرد.


این یک الگوی غلط است که در ذهن اغلب افراد جا افتاده! همان‌طور که کفش چرمی مردانه و کفش چرمی زنانه با هم فرق دارد، کیف اداری چرمی زنانه هم با کیف اداری چرمی مردانه فرق می‌کند.
کیف‌های اداری چرمی زنانه اندازه‌شان جمع و جورتر است. البته این هنر پارینه است که این کیف‌ها را جوری در آورده که تمام خانم‌ها بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
ظاهر کیف‌های چرمی زنانه را که نگاه کنید، زیبایی خیره کننده آن‌ها مجذوبتان می‌کند. برش‌های جذابی که روی کیف هنرنمایی می¬کنند، سگک‌هایی که با ظرافت تمام به کیف وصل شده‌اند و زیپ‌ها و جیب‌هایی که با دقت روی کیف دوخته شده‌اند، همه و همه نشان می‌دهد که این کیف متناسب با استایل خانم‌های شاغل دوخته شده و کاملا برازنده آن‌ها است.


ست کردن رنگ لباس‌هایتان با کیف اداری زنانه

به همان اندازه که به ظاهر کیف اداری چرمی بی‌توجهی می‌شود، اغلب خانم‌ها رنگ بندی این کیف را هم نادیده می‌گیرند. این افراد با این تصور وارد بازار می‌شوند که قرار است یک کیف بزرگ اداری بخرند؛ بنابراین اولین محصولی که چشمشان را می‌گیرد می‌خرند و می¬آورند.
غافل از اینکه مشکلات استفاده از کیف اداری چرمی زنانه تازه بعد از خریدن آن مشخص می‌شود. وقتی که می‌خواهید به یک جلسه کاری مهم بروید، یا اصلا چرا راه دوری برویم، وقتی قرار است کیف را هر روز با خودتان به اداره ببرید، تازه متوجه می‌شوید که چه اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید! چون کیف با هیچ کدام از لباس‌هایتان هماهنگی ندارد.
در این حالت یا باید قید استفاده از کیف چرمی زنانه جدیدتان را بزنید، یا اینکه یک دست لباس جدید برای هماهنگی با آن تهیه کنید. البته راه سومی هم هست. کیف را همراه با لباس‌هایی که هیچ تناسبی با آن ندارند استفاده کنید.
اگر هیچ یک از گزینه‌های گفته شده از نظرتان خوشایند نیست، پس باید موقع انتخاب و خرید کیف اداری چرمی زنانه دقت بیشتری به خرج بدهید.
کیفی را بخرید که رنگش با رنگ لباس‌های اداری‌تان ست باشد. کسانی که همیشه لباس اداری مشکی یا تیره به تن می‌کند، بهترین انتخاب برایشان کیف‌های چرمی مشکی رنگ است؛ اما در صورتی که لباس فرمتان به رنگ طوسی، قهوه‌ای یا سایر رنگ‌های روشن است، پیشنهاد می‌کنیم به دنبال کیف‌های اداری چرمی بروید که بیشترین هماهنگی را با آن‌ها دارند.


توجه به جنس کیف اداری چرمی زنانه

از دیگر موارد مهمی که موقع خرید کیف چرمی زنانه باید به آن توجه داشته باشید، می‌توان به جنس کیف اداری اشاره کرد. کیفی که می‌خرید قرار است همراه شما باشد و روزهای کاریتان را با آن سپری کنید؛ بنابراین باید موقع خرید کیف اداری چرمی به جنس آن توجه بیشتری داشته باشید.
کیف‌هایی که دوخت‌های ناهماهنگی دارند، کیف‌هایی که در همان مغازه هم خوش استایل نیستند و کج و کوله شده‌اند و کیف‌هایی که چرمشان بیش از اندازه خشک است، به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای استفاده نیستند.
این کیف‌ها فقط یک ماه تا چند ماه کارایی دارند و چه بخواهید و چه نخواهید روزی باید قید آن‌ها را بزنید. برای اینکه جلوی ضرر را همین اول کار بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ کیف‌های اداری چرم طبیعی بروید.
شاید در این زمان انتخاب برایتان سخت‌تر شده باشد. چون پیدا کردن جایی که کیف‌های اداری زنانه چرم اصیل بفروشد دشوار است.
پارینه این بار هم به کمکتان آمده و کارتان را راحت کرده. کیف‌های پارینه طوری طراحی شده‌اند که هنر ایرانی کیفیت جهانی را همه باور کنند. برای اینکه شما هم به این گفته ایمان بیاورید، این بار یک کیف چرمی اداری از پارینه بخرید و کیفیت آن را امتحان کنید.
سخن آخر
خرید کیف اداری چرمی زنانه سخت‌تر از خرید تمام کیف‌های دیگر است. چون این کیف باید در عین رسمی بودن زیبایی خیره کننده‌ای داشته باشد. البته رنگ‌بندی مناسب کیف، جادار بودن آن و جنس کیف چرمی اداری هم مهم است. برای اینکه آسوده خاطر خرید کنید و کیف دلخواهتان را داشته باشید، فروشگاه آنلاین چرم پارینه بهترین گزینه پیش رویتان است.