این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

کاربرد انواع کیف زنانه

کاربرد انواع کیف زنانه

برای اکثر زنان، کیف یک کالای ضروری ست که بدون آن هرگز از خانه بیرون نمی‌روند. بازار کیف زنانه از تنوع زیادی برخوردار است که گاهی انتخاب را برای مشتری سخت می‌کند.

 معرفی و توضیح کاربرد هر کدام از کیف‌های زنانه

کیف دستی

این کیف اساسی‌ترین کیف زنانه است که در انواع طرح و شکل مختلف به بازار عرضه می‌شود. کیف‌های دستی بسته به نوع ظاهر و جنس مواد استفاده شده در ساخت، قابلیت استفاده در تمام جمع‌های رسمی و غیررسمی را دارد. گنجایش محفظه‌ی این کیف متفاوت است اما معمولا در اندازه‌ی متوسط عرضه می‌شود. اگرچه این کیف‌ها بند روی دوشی هم دارند اما اغلب در دست حمل می‌شوند.

کیف کوله پشتی زنانه

همانطور که از اسم این کیف مشخص است، آن را از روی هر دو شانه آویزان می‌کنند. با این حال تفاوت اصلی این کیف با کوله پشتی‌هایی که برای مدرسه استفاده می‌شود این است که اندازه‌ی بندهای آن نازکتر و بلندتر است و حجم خود کیف نیز نسبت به کوله پشتی کوچکتر است و ظاهر رسمی‌تر یا بزرگسالانه‌تری دارد. این کیف برای استفاده‌های روزانه و جمع‌های دوستانه‌ی غیررسمی طراحی شده است.


کیف‌های رو دوشی یا مسنجر

کیف‌های دوشی در انواع زنانه و مردانه در بازار موجودند. کیف‌هایی با محفظه‌ی جادار اما کوچکتر از کوله‌پشتی که با بندی بلند از شانه آویزان می‌شود و در ابتدا توسط پستچی‌ها استفاده می‌شد. از این کیف برای محیط‌های اداری و درسی استفاده می‌شود.


کیف باگت

کیف‌های باگت انواعی از کیف‌های دستی زنانه هستند طراحی آن ها به این گونه است که محفظه‌ی کیف بسیار کوچک (تقریباً کمی بزرگتر از کیف پول) و تقریباً مستطیلی ست که بند بسیار طولانی به آن آویخته شده و باید آن را روی دوش انداخت. این کیف اولین بار توسط بازیگر معروف سارا جسیکا پارکر در یکی از سریال‌های معروف استفاده شده بود. از این کیف در استایل‌های روزانه و مهمانی‌های دوستانه استفاده می‌شود.


کیف‌های استوانه‌ای

این کیف‌ها از یک محفظه‌ی استوانه‌ای مانند که به صورت افقی قرار گرفته و بندهای بلند روی دوشی تشکیل شده است. تفاوت آن با کیف باگت این است که کیف باگت تخت و این کیف به شکله استوانه است و فضای بیشتری دارد. از این کیف به دلیل ظاهر غیررسمی برای باشگاه و ورزش یا مسافرت استفاده می‌شود.


کیف سطلی

کیف‌های سطلی کیف‌هایی هستند که دهانه‌ی آنها توسط یک بند مثل کش شلوار جمع می‌شود. این کیف‌ها مجهز به بند بلندی هستند که از دوش آویزان می‌شوند. از این کیف به صورت روزانه و برای کاربردهای غیررسمی استفاده می‌شود.


کیف کلاچ

کیف‍ های کوچکی هستند -کمی بزرگتر از یک کیف پول- با این تفاوت که محفظه‌ی آن ها از جنس مواد سفت‌تری است و درون آن جیب‌های متعدد وجود ندارد. این کیف معمولاً برای مهمانی‌های رسمی و مجلل‌تر استفاده می‌شود. محفظه‌ی کوچک آن باعث شده تا تنها بتوان وسایل آرایشی یا دستمال را در آن قرار گیرد. این کیف‌ها در دست گرفته می‌شوند و فاقد بند هستند.


کیف دکتری

کیف‌های دکتری از انواع کیف‌های دستی زنانه هستند که ساختاری شبیه کیف پزشکان دارند. این کیف‌ها جزو کیف‌های رسمی و مجلسی دسته‌بندی می‌شوند و به خاطر دسته‌ی کوتاه که باید آن را روی آرنج انداخت و شکل یدون انعطاف کیف، استفاده‌ی روزانه‌ از آن سخت است.


کیف‌های هوبو

کیف‌های هوبو انواعی از کیف‌های دستی هستند. محفظه‌ی این کیف‌ها بزرگ است و از جنس مواد نرمی ساخته شده که باعث افتادن قسمت بالای کیف به پایین و هلالی ایستادن آن می‌شود. این کیف به دلیل ظاهر شل و وارفته و اندازه‌ی خیلی بزرگ برای محیط‌های غیررسمی و جمع‌های دوستانه و استفاده‌ی روزانه بسیار مناسب است.


کیف های فلزی کوچک Minaudiere

این کیف همان کیف‌های کوچکی هستند که دارای قاب فلزی یا از جنس مواد براق و محکم بوده که به هیچ عنوان قابل انعطاف نیست و فاقد هرگونه بند است. محفظه‌ی کوچک این کیف تنها برای حمل لوازم آرایش قابل استفاده است از این رو از این کیف در مهمانی‌های رسمی و مجالس استفاده می‌شود. قفل این کیف‌ها از جنس قفل‌های دهانه‌ای است.


کیف خورجینی

این کیف شبیه خورجین یا زین اسب است (یک نیم دایره). این کیف‌ها نسبتاً بزرگ‌اند و گنجایش بالایی دارند این کیف هم مانند کیف‌های دوشی یا مسنجر از دوش به صورت اریب آویزان می‌شود. قسمت کفی این کیفها نرمتر است و باعث می شود بتوانید ان را نزدیک بدنتان نگه دارید. از این کیف در استایل‌های روزانه و غیرسمی و جمع‌های دوستانه استفاده می‌شود.


کیف‌های اِسلینگ

این کیف‌ها مشابه کوله پشتی هستند یعنی در پشت بدن آویزان می‌شوند اما با یک تفاوت، آن ها تنها یک بند دارند که از وسط باز می‌شود و طول بند قابل تنظیم است. به خاطر وجود تنها یک بند این کیف در پشت بدن به صورت اریب قرار می‌گیرد. از این کیف در استایل‌های روزانه و محیط‌های اداری و درسی استفاده می‌شود.


کیف‌های توته یا کیف خرید یا کیف ساحلی

این کیف بزرگترین کیف زنانه است. کف آن کاملاً صاف و دیواره‌های بسیار بلندی دارد. این کیف دو دسته‌ی نسبتا بزرگ دارد که هم می‌توانید آن را روی آرنج حمل کنید و و هم می‌توانید به روی دوش بیاندازید. از این کیف در استایل‌های روزانه و غیررسمی و برای کارهایی همچون خرید کردن استفاده می‌شود و دهانه‌ی آن در خیلی از موارد فاقد زیپ است.


کیف دور مچی

این کیف‌ها مشابه با کیف مدارک مردانه هستند با این تفاوت که رنگ و ظاهر آن ها مناسب استفاده‌ی زنان است. برای این کیف یک بند حلقه‌ای طراحی شده است که می‌توان آن را دور مچ انداخت که در بیشتر موارد این کار صورت نمی‌گیرد. از این کیف در جمع‌های دوستانه و غیررسمی استفاده می‌شود اما محفظه‌ی کوچک آن استفاده‌اش را برای کاربردهای روزانه بی‌فایده کرده است.


شرکت پارینه با کمک دانش طراحانی خوش ذوق سال ها است که در زمینه‌ی تولید انواع کیف‌های چرم زنانه فعالیت دارد. اگر به دنبال هدیه‌ای مناسب برای عزیزانتان هستید این کیف‌های چرم می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد پس آسوده خاطر خرید کنید.


شرکت پارینه حساسیت و توجه خانم‌ها به دوخت تمیز و ظاهر شکیل کیف را همواره مدنظر داشته و تمام هنر و دانش خود را به کار گرفته تا این مهم را برآورده سازد، این هنر پارینه است.


هدف طراحان ایرانی در شرکت پارینه تهیه‌ی کیفی باکیفیت و در خور ذائقه‌ی زنان ایرانی است که رضایت شما مشتریان عزیز را به همراه داشته باشد. هنر ایرانی، کیفیت جهانی.

ثبت دیدگاه