این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

چرا کیف چرم زنانه مناسب استایل شماست؟

چرا کیف چرم زنانه مناسب استایل شماست؟

کیف چرم زنانه‌ای که شما انتخاب کردید طرفداران مخصوص به خودش رو داره. هیچ نوع کیفی مثل کیف چرم، خاص و معتبر نیست. یک ظاهر خاص و پیچیده رو در شخصیت، ظاهر و ست لباس شما به وجود میاره. برای شمایی که به مد اهمیت میدید یک سبک بسیار مفید هست. کیف چرم زنانه می‌تونه بیانگر شخصیت و اصالت شما باشه. می‌تونید خود واقعی‌تون رو با انتخاب یک کیف مناسب نشون بدید.

کنجکاویه شما باعث خلاقیت میشه. ممکنه که دامنه انتخابی شما برای کیف دستی، مجلسی و کوله وسعت زیادی رو شامل بشه که ممکنه در انتخاب دچار مشکل بشید. وجود شما و انتخاب شما می‌تونه الهام‌بخش ایده‌های خودتون و دیگران باشه. سبک انتخابی شما از کیف چرم، کیف مجلسی زنانه و کیف دوشی زنانه می‌تونه با ساعت، جواهرات و ... ست باشن تا جذابیت شما رو بیشتر کنن.

انواع کیف‌های دستی زنانه که شاید هر کدوم از اون‌ها انتخاب شما باشه می‌تونه سبک و شخصیت شما رو به نمایش بگذاره و به شما کمک می‌کنه تا با اطمینان کامل به احساسات خودتون اهمیت بدید. اگر به جنس و جزئیات کیف انتخابی خودتون توجه کنید، می‌تونه شما رو بروز تر نگه داره.

کیف چرم زنانه

کیف چرم یک انتخاب ماهرانه و جذاب

حالا که شما قصد خرید کیف دارید اما در انتخاب مردد هستید ما به شما کمک می‌کنیم. ما خرید کیف چرم زنانه رو به شما پیشنهاد می‌کنیم .این کیف ها به طور ماهرانه‌ای با تمام رنگ‌ها و جزئیات برای سلیقه‌های شما عزیزان ساخته شدن. کیف‌های چرم چیزی فراتر از یک وسیله جانبی برای نگه داری وسایل هستن. این کیف‌ها بخشی از خود شما، لباس و شخصیت شما می‌تونه باشه.

اگر کیف مجلسی زنانه و کیف دوشیرو مطابق با سلیقه خودتون خوب انتخاب کنید اولین قدم برای خوب جلوه دادن خودتون هست و می‌تونید بهترین ست‌ها رو داشته باشین که جذاب، لوکس و منحصر به فرد باشن.

کیف زنانه چرم در انواع رنگ و جنس های منحصر به فرد

دلایل زیادی برای معرفی کیف های چرم به شما داریم، اما در درجه اول ممکنه دوام و ماندگاری بالای اون برای شما مهم باشه.

اگر می‌خواید کیف چرم انتخابی شما ارزان قیمت و سبک باشه به شما چرم گوسفند یا بز رو پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر شما طرفدار چرم‌های کمیاب هستین و اینکه قیمت کیف چرم زنانه برای شما مهم نیست چرم کروکودیل و شترمرغ بهترین پیشنهاد هست. این دو نوع چرم بسیار لاکچری و خاص هستن.

اگر شما جزء افرادی هستین که چرم مقاوم می‌خواید که ماندگاری بالایی داشته باشه چرم گاو، گوسفند و شتر بهترین نوع هستن. نکته مهم در رابطه با این دسته از چرم این است که حتی با گذشت سال‌ها استفاده ظاهر بسیار شیکی دارن و همچنان جذابیت اولیه خودشون رو حفظ می‌کنن.

رنگ چرم‌های طبیعی برای کیف چرم مثل گذشته به چند رنگ خاص مثل قهوه ای، سیاه و سفید محدود نمی‌شن و می‌تونین چرم طبیعی با پالت رنگی متعدد و متنوعی که دارن رو انتخاب کنین. با رنگ‌های گیاهی یا معدنی رنگ‌آمیزی می‌شن. البته نگران نباشین، رنگ کردن چرم از طول عمر اون کم نمی‌کنه. بلکه با دوام‌تر می‌شه و حساسیت چرم را نسبت به روند فرسایشی اون کم می‌کنه. به طور کلی رنگ‌هایی مثل عسلی، قهوه‌ای تیره و روشن و مشکی جزو پرطرفدارترین رنگ‌ها در انتخاب چرم هستن.

اگر می‌خواید یک رنگ مناسب برای کیف مجلسی زنانه انتخاب کنین که نمای واقعی چرم داشته باشه ما رنگ عسلی و قهوه‌ای روشن را به عنوان گزینه‌های ایده‌آل به شما معرفی می‌کنیم.

حالا که نوع چرم خودتون رو انتخاب کردین باید مشخص کنین که چه سبکی از چرم رو دوست دارین. اگر شما جزو اون دسته افرادی هستین که طرح ورنی دوست داره و خواستار یک کیف مجلسی زنانه از جنس چرم هست، انتخاب شما منحصر به فرد هست. ویژگی ورنی بودن اون را جزو اکسسوری‌های مجلسی قرار داده. چرم گاو و گوساله در این دسته قرار دارن.

ممکنه شما دوست داشته باشین کیف چرمتان، از چرم کاملا طبیعی ساخته شده باشه. اگر می‌خواید از ظاهر کیف متوجه بشید که کاملا طبیعی و با دوام هست، چرم دانه کامل رو به شما پیشنهاد می دیم.

چرم دانه کامل که برای کیف دوشی زنانه استفاده می‌شن کیفیت بسیار بالایی دارن، حتی نقص‌های طبیعی خود چرم مثل زخم، خط، قوس و مارک اولیه خودشون رو دارن. این یک چرم گران قیمت هست. چرم جیر یک چرم طبیعی هست اما از آخرین لایه پوست حیوان‌هایی مثل بره درست میشه که بسیار نرم و انعطاف پذیر هست و دوام کمتری داره، در نتیجه از نظر قیمت ارزان‌تر هست.

نکته مهم اینکه چرم با گذشت زمان زیباتر هم میشه. چون ماده‌ای به نام پاتین تولید می‌کنه که بسیار غنی هست. چرم با گذشت زمان پیر نمیشه بلکه زمان آن را زیباتر می‌کنه.

بعضی‌ها دوست دارند از محصولات چرم استفاده کنن، اما به دلیل قیمت شاید از خرید اون انصراف بدن. اما ما همچنان خرید کیف دستی زنانه و کیف دوشی زنانه رو بهشون معرفی می‌کنیم.کیف با جنس چرم جیر یا چرم نوبوک بهترین پیشنهادها هستن. کیف‌های ساخته شده با این دو نوع چرم به نسبت ارزان‌تر هستن.

چرم دیگه ای که به شما معرفی می‌کنیم چرم نوبوک هست. کیف که با چرم نوبوک ساخته شده قسمت بیرون سمباده زده می‌شه که صاف است. ظاهری شبیه مخمل داره اما دوام بالاتری داره و نسبت به جیر گران قیمت‌تر هست.اما برای شما که چرم دوست هستین می‌تونه انتخاب مناسبی باشه.

کیف رودوشی چرم

راه‌های شناخت چرم طبیعی و اصل از نوع مصنوعی

چند فاکتور باید در هنگام خرید کیف چرم زنانه مد نظر قرار بدین تا بتونید چرم طبیعی خوب و عالی رو از نوع تقلبی و مصنوعی تشخیص بدید.

اولین فاکتور بوی طبیعی چرم است، چرم طبیعی بوی اولیه و خاص خودش رو حفظ می‌کنه. اگر چه برخی افراد از بوی طبیعی اون خوششون نمی‌یاد، در مقابل اما افرادی هستن که عاشق بوی چرم طبیعی هستن.

دومین موردی که می‌تونید با چشمانتان آن را بررسی کنید وجود رگه ها و خطوط طبیعی است که نشان دهنده طبیعی بودن چرم هست.

همچنین می‌تونید با دست کشیدن به سطح کیفی که انتخاب کردین تشخیص بدید که چرم استفاده شده،چرم طبیعی یا مصنوعی هست. چربی طبیعی یک سطح بسیار نرم و لطیف داره.

اگر پشت کیف چرمتان رو نگاه کنید می‌تونید تشخیص بدید چرم اصل هست یا خیر.چرم طبیعی در قسمت پشت پرزدار هست. چون نمی‌تونید اون رو بشکافید به لبه های کیف نگاه کنین تا لبه پرز مانند اون را ببینید.

اگر انتخاب نهایی شما چرم طبیعی هست و می خواید کیف چرم زنانه بزرگ خودتون بخرید یک راه راحت‌تر برای تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی امتحان کردن با آب هست.

چرم طبیعی آب رو به خود جذب می‌کنه و بعد از ریختن دو سه قطره آب روی کیف اگر جذب بشه چرم طبیعی هست.برای خرید کیف چرم زنانه به شما پیشنهاد میدیم که از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.

اگر کیف شما بعد از مدتی دچار آسیب شد می‌تونید اون رو به همون فروشگاه که خرید کردید ببرید تا توسط کارشناسان ماهر ترمیم بشه و مانند روز اول دوخته بشه.

اکثر تولید کننده‌ها در زمینه چرم طبیعی محصولات خودشون رو با گارانتی و ضمانت به شما مشتریان گرامی ارائه میدن.

نکات مهم در رابطه با دوخت کیف‌های چرم

برای خرید کیف اداری زنانه، کیف مجلسی زنانه یا کیف دوشی زنانه که از جنس چرم باشه، باید نوع دوخت رو هم در نظر بگیرید، صرفا توجهتان به جنس نباشد. در کنار جنس کیف باید دوخت بسیار با کیفیت و حرفه‌ای هم داشته باشه، طوری که دوختش زیبایی کیف را دو چندان کرده باشه.

کیف چرم زنانه، کیف چرم زنانه مجلسی و کیف دوشی زنانه که از چرم‌های طبیعی و بهترین نوع تهیه شدن، با بهترین کیفیت با دست دوخته میشن. برای دوخت از نخ مومی استفاده میشه. این موم‌ها طبیعی هستن و با دست ساخته شدن. موم‌ها از چرم در برابر رطوبت محافظت می‌کنه و به کیف چرم جلوه و رنگ منحصر به فردی میده.

مثلاً یک کیف دوشی زنانه علاوه بر زیبایی ظاهری باید دوخت محکمی داشته باشد تا بتونه فشار ناشی از سنگینی وزن رو تحمل کنه، پس نباید درز‌ها فقط با چسب به هم متصل شده باشن.

نکته خیلی مهم دیگه‌ای که در رابطه با کیفیت باید در نظر داشته باشین این است که داخل کیف‌های چرم حتماً باید آستر دوخته شده باشه. چون در کیف شما ممکنه اشیا نوک تیز مثل کلید، خودکار و ... وجود داشته باشه و به کیف آسیب بزنه.

با انتخاب یک کیف زنانه از جنس چرم اصالت و زیبایی رو به خودتون هدیه بدید.

ثبت دیدگاه