این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

ویروس کرونا و مزیت‌های خرید اینترنتی

ویروس کرونا و مزیت‌های خرید اینترنتی

برای اینکه به قدرت اقتصادی چین در زمینه تجارت پی ببرید، لازم نیست که یک سفر تا این سرزمین بروید. همین که چشم بچرخانید و به وسایل و لوازمتان نگاه کنید، متوجه می‌شوید که نقش چین و تولیداتش در زندگی ما چقدر پررنگ است. از لوازم خانگی پرکاربرد تا گوشی‌های تلفن همراه و اسباب بازی‌های متنوع، همه و همه توسط چینی‌های سخت کوش تولید شده و به بازار جهانی عرضه شده‌اند.
البته چینی‌ها تنها در صادر کردن لوازم کاربردی به جهان شهره عام و خاص نیستند! این روزها چین بیماری درجه یکی به نام ویروس کرونا را به کل جهان از جمله ایران فرستاده است. این ویروس تازه کشف شده و هنوز دارویی ندارد. همچنین شمار مبتلایان به آن هم نسبتاً زیاد است. به همین خاطر موجی از استرس مردم را فرا گرفته و اغلب افراد خودشان را در خانه‌هایشان حبس کرده‌اند.
اگر این ویروس در روزهای عادی به ایران می‌آمد یک چیزی! اما الان و درست دم عید آمدنش باعث شده که زندگی مردم فلج شود. دیگر نه شوری از همهمه در بازار است و نه پرنده در خیابان پر میزند.
یادتان باشد دیگر قدیم نیست که همه چیز فقط در کوچه و خیابان پیدا شود! کسب و کارهای اینترنتی، می‌توانند گزینه مناسبی برای برآورده کردن نیازهای شما در این روزهای سخت باشند و جلوی انتشار این ویروس را بگیرند. در ادامه مزیت‌های خرید اینترنتی را برایتان آورده‌ایم.



آسان بودن دیدن محصولات و انتخاب آن‌ها

می دانیم که ویروس‌ها از راه تماس با دست و دهان و بینی منتقل می‌شوند. این را هم می دانیم که ویروس کرونا در محیط‌های شلوغ و پرتردد مثل بازار و وسایل حمل و نقل فرمانروایی می‌کند. پس بهترین راه این است که برای خریدن محصولات دلخواهمان به تماشای آن‌ها از پشت صفحه کامپیوترمان در منزل اکتفا کنیم.

محثصولات چرم زنانه

ویروس کرونا و مزیت‌های خرید اینترنتی

اگر به دنبال یک کیف چرمی زنانه، کیف چرمی مردانه، کفش چرمی زنانه، کفش چرمی مردانه و خلاصه محصولات چرمی هستید، پارینه می‌تواند کمکتان کند. این هنر پارینه است که تمام محصولات مورد نیاز شما را در یک قاب جمع کرده و جلوی رویتان قرار داده.
برای خرید کافی است سری به این فروشگاه آنلاین چرم بزنید، محصولی را که می‌خواهید بررسی کنید و در نهایت آن را سفارش بدهید. در این حالت شما نه چیزی را لمس کرده اید که خطر ابتلا به ویروس کرونا را داشته باشد و نه در محیط‌های عمومی بوده‌اید. پس خیالتان راحت است که هم خودتان و هم اعضای خانواده‌تان از شر این ویروس مسری در امان هستید.
البته شوق خرید عید هم به واسطه این خرید اینترنتی در دلتان زنده می‌ماند و سال نو را با شور و شوق شروع می‌کنید.

دومین مزیتی که فروشگاه‌های اینترنتی دارند، روش پرداخت آن‌ها است. در خریدهای حضوری شما باید از پول نقد یا کارت‌های عابر بانک استفاده کنید. فرض می‌کنیم که دستگاه کارت خوان، محیط یا حتی اسکناسی که قرار است با آن پرداخت را انجام دهید آلوده باشد. همین موضوع، بستر گسترش کرونا ویروس را فراهم می‌کند و به آن مبتلا می‌شوید.
در خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین چرم پارینه نیازی به پول نقد و دستگاه کارت خوان ندارید. وقتی کالای مورد نظر خودتان را انتخاب کردید، کافی است از رمز دومتان کمک بگیرید و از طریق درگاه‌های پرداخت امن وجه مورد نظر را پرداخت کنید.



امکان بررسی دقیق محصولات و خرید جنس مناسب

مسری بودن ویروس کرونا وقتی شما را تهدید می‌کند که در دل جامعه باشید. خرید کردن و از این فروشگاه به آن فروشگاه رفتن، چه بخواهید و چه نخواهید شما را آلوده می‌کند. پس باید قید گشت زنی در بازار را بزنید و اولین چیزی را که دیدید بخرید و سریع‌تر به خانه بروید.

خرید اینترنتی
وقتی به خانه رسیدید، تازه متوجه می‌شوید که چیزی که خریده‌اید اصلاً همانی نیست که می‌خواستید. ممکن است رنگ محصول خریداری شده اصلاً هماهنگی با لباس‌های عید شما نداشته باشد، یا جنس خریداری شده مشکل داشته باشد و نتوانید آن را پس بدهید.
نداشتن رنگ بندی و کیفیت خوب یک طرف، اینکه کفشی که خریده‌اید اصلاً اندازه پایتان نباشد یک طرف دیگر. قصد ندارید که برای تعویضان دوباره از خانه بیرون بروید و خودتان را در معرض ویروس کرونا قرار دهید! پس یا باید چیزی که خریده‌اید را گوشه کمدتان بگذارید تا خاک بخورد، یا اینکه آن را به کسی ببخشید.
برای اینکه گرفتار این همه مشکل نشوید، راه بهتری هم برای خرید کفش وجود دارد. یک سر به وب سایت پارینه بزنید. می‌بینید که انواع و اقسام کیف و کفش مردانه در این فروشگاه آنلاین چرم عرضه شده است.
کفش‌ها و کیف‌های پارینه از چرم طبیعی ساخته شده‌اند. پس تا اینجای کار خیالتان راحت است که محصول باکیفیتی را می‌خرید. اندازه‌ها و رنگ بندی و... محصولات هم که مشخص است. تنها این موضوع باقی می‌ماند که سلیقه به خرج بدهید و بهترین کیف یا کفش چرمی را برای خودتان بخرید.



نقل و انتقال محصولات خریداری شده به آسانی

همانطورکه گفتیم، خرید کردن از یک فروشگاه خودش شاید مشکلی برای سلامتی‌تان ایجاد نکند، اما همین که پایتان به وسایل حمل و نقل عمومی برسد، ویروس کرونا در کمینتان نشسته. به هر کجا که دست بزنید، احتمال دارد که به ویروس آلوده باشد. به همین خاطر هم هست که این روزها همه جا تعطیل اعلام شده تا مردم از خانه‌هایشان خارج نشوند.
اگر تا به حال خرید اینترنتی را برای راحتی آن انتخاب می‌کردید، امروز باید آن را برای محافظت از سلامتی خودتان و اعضای خانواده‌تان در اولویت قرار دهید.
وقتی محصولی را از پارینه چرم می‌خرید، کالای مورد نظر بسته بندی می‌شود و پیک آن را به درب منزلتان می‌رساند. بنابراین تماستان با سطوح و محیط آلوده به ویروس کرونا به حداقل می‌رسد.

سخن آخر


ویروس کرونا با آمدنش روند طبیعی زندگی همه ما را مختل کرده. این ویروس دست به دست می‌چرخد و انسان‌های بیشتری را مبتلا می‌کند. به همین خاطر توصیه می‌شود که تا حد امکان از رفت و آمد در محیط‌های پرتردد و شلوغ اجتناب کنید. اما مگر می‌شود؟ پس چطور خرید کنیم؟
خرید اینترنتی همان چیزی است که این روزها به دادتان می‌رسد. پارینه هنر ایرانی و کیفیت جهانی را به کار گرفته تا محصولات چرمی بی‌رقیب را برای مردم سرزمینمان فراهم کند. کفش‌ها و کیف‌های زیبایی که کیفیت و اصالت در طراحی و ساخت و آن‌ها حرف اول را میزند.
آسوده خاطر خرید کنید، درب منزل تحویل بگیرید و بدون نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا از محصولی که خریده‌اید استفاده کنید.

ثبت دیدگاه