این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی 2020

راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی 2020

تا به حال به کسی هدیه تبلیغاتی داده‌اید یا از کسی هدیه‌ای گرفته‌اید که نشانه‌ای از نام و نشان یک برند خاص در آن باشد؟ به نظرتان هدایای تبلیغاتی تا چه اندازه می‌توانند در شناساندن هویت برند و ماندگار کردن نام آن در ذهن مشتری تأثیرگذار باشند. پاسخ مشخص است.
وقتی هدیه تبلیغاتی به درستی انتخاب شده باشد، برند شما همیشه جلوی چشم مشتری است. با این کار می‌توانید مشتریان پیشین خودتان را راضی نگه دارید و مشتریان بالقوه‌ای که دارید را همیشگی کنید.
برای هدیه دادن آن هم از نوع هدایای تبلیغاتی باید به نکات خاصی توجه داشته باشید. این نکات را در راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی 2020 برایتان آورده‌ایم.


اهمیت تکراری نبودن هدیه تبلیغاتی


اغلب شرکت‌ها زمان‌های خاصی مانند ایام عید نوروز را برای ارسال هدیه تبلیغاتی برای مشتریانشان در نظر می‌گیرند. با توجه به اینکه در این روزهای خاص، کارهای موجود در شرکت سرسام آور است، زمان کافی برای انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته نمی‌شود.
این شرکت‌ها هدایای تبلیغاتی خودشان را مطابق یک روال ثابت تهیه کرده و برای مشتریانشان ارسال می‌کنند. مشتریان هم مثل همیشه، هدایای تبلیغاتی را می‌گیرند و چون می‌دانند که حاوی چه چیزی است، توجه چندانی به آن نمی‌کنند.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی 2020


اگر در این دسته از شرکت‌ها قرار دارید، باید بدانید که نام و نشانتان برای مشتری شبیه سایر شرکت‌ها است که خدماتی مشابه با شما را ارائه می‌کنند. در صورتی که همچنان از این روش برای جذب و حفظ مشتری استفاده کنید، دیر یا زود باید از عرصه رقابت کنار بروید.
چرا که سال 2020 دیگر زمان آن نیست که یک سری هدایای تبلیغاتی تکراری برای مشتریان فرستاده شود. زیرا کسب و کارهای نوپایی وجود دارند که هدایای تبلیغاتی جذابتری را برای معرفی خودشان برای مشتریان ارسال می‌کنند و شما را کنار خواهند زد.

برای اینکه بتوانید در قلب مشتریانتان جایگاه ویژه‌ای داشته باشید، باید روش‌های قدیمی انتخاب و ارسال هدیه تبلیغاتی را کنار بگذارید.
وقتش رسیده که خودتان را با دنیای پیشرفته امروزی همگام کنید و برای تبلیغ کردن سرمایه بیشتری در نظر بگیرید. باید بدانید که، جلب توجه مشتریان متعدد، چندین برابر هزینه تبلیغاتی صرف شده را به شما برمی‌گرداند.
حال که به اهمیت انتخاب هدایای تبلیغاتی واقف شدید، نظرتان درباره یک ست هدیه چرم چیست؟ یک ست که حاوی چندین محصول است، قطعاً می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی مناسب باشد و جایگاهتان را در دل مشتری باز کند. این هدیه جذاب نام و نشان برند تجاری‌تان را در ذهن مشتری ماندگار خواهد کرد.


توجه به کیفیت هدیه تبلیغاتی


درست است که به کار بردن خلاقیت در انتخاب هدایای تبلیغاتی خیلی مهم است، اما مهم‌ترین چیزی که هویت برند را نزد مشتری یا همان گیرنده هدیه حفظ می‌کند، کیفیت آن است. مشتری به این موضوع توجه می‌کند که هدیه‌ای که شما برایش فرستاده‌اید، قابل استفاده است یا نه.
هدیه‌ای که قابل استفاده نباشد و کیفیت خوبی نداشته باشد، هویت و شخصیت برند را هم نزد مشتریان قدیمی و هم نزد مشتریان جدید بی‌اعتبار خواهد کرد. چرا که مشتری با خودش فکر می‌کند که شرکتی که برای هدایای تبلیغاتی‌اش این کیفیت را انتخاب کرده، به یقین به کیفیت محصولاتش هم توجهی ندارد.
بنابراین اگر می‌خواهید با صرفه جویی در هزینه، یک هدیه را صرفاً برای یادآوری نام و نشان شرکت برای مشتری بفرستید، توصیه می‌کنیم که این کار را انجام ندهید. چرا که این روش تبلیغاتی نه تنها برای افزایش مشتری کارآمد نیست، بلکه ممکن است تأثیر منفی روی مشتریانتان داشته باشد و آن‌ها را از ادامه همکاری با شما منصرف کند.

ست چرم


اگر مشتریان شما آقا هستند، یک ست چرمی مردانه برای هدیه تبلیغاتی انتخاب خوبی است. این ست از چرم طبیعی ساخته شده و کیفیتی مادام العمر دارد. با انتخاب این هدیه، شما می‌توانید برای همیشه در کنار مشتریانتان بمانید و خدمات مناسب را به آن‌ها ارائه کنید. چرا که چرم طبیعی هرگز نه پاره می‌شود و نه کهنه و همیشه کارایی و زیبایی اولیه‌اش را دارد.


متناسب بودن هدیه تبلیغاتی با هدیه گیرنده


در گذشته، نوع هدیه تبلیغاتی و تناسب آن با گیرنده هدیه چندان اهمیتی نداشت. چرا که هدایای تبلیغاتی یک ساختار کلی داشتند و در یک بسته بندی برای همه مشتری‌ها ارسال می‌شدند.
به عنوان مثال هدیه‌های تبلیغاتی قدیمی یا سررسید و خودکار بودند یا فلش مموری و پاور بانک. پس تفاوتی نداشت که مشتری چه کسی باشد، به هر حال می‌توانست از این هدیه استفاده کند.
اگر پیشنهاد هدایای تبلیغاتی جدید را دیده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که پارینه به هدیه گیرنده و جنسیت وی توجه ویژه‌ای داشته است‌.
این بدین معنی است که از این به بعد می‌توانید بر اساس اینکه مشتریانتان آقا یا خانم هستند، از بین انواع اکسسوری مردانه یا انواع اکسسوری زنانه، یک هدیه جذاب را برای آن‌ها انتخاب کنید.
مسئله‌ای که اینجا اهمیت پیدا می‌کند این است که، چرا شرکت‌ها برای ارسال هدایای تبلیغاتی به این موضوع توجه کرده‌اند؟ بی‌شک در این تغییر ساختار، اصول روانشناسی مشتریان بی‌تأثیر نبوده است.
تحقیقات نشان می‌دهد که اگر مشتریان هدیه‌ای را بگیرند که برای آن‌ها ساخته شده، به شرکت ارسال کننده هدیه تبلیغاتی وفادارتر خواهد ماند. چرا که باور دارند شرکت مورد نظر برای مشتری و سلیقه و علایقش ارزش قائل است و وقت گذاشته تا هدیه‌ای متناسب را برای وی ارسال کند.

بکارگیری خلاقیت در خرید هدایای تبلیغاتی


یادتان باشد که هدایای تبلیغاتی 2020 که می‌خواهید به مشتریانتان بدهید، باید جذاب‌ترین هدیه‌ای باشد که آن‌ها در عمرشان گرفته‌اند. پس حتماً خلاقیتتان را موقع انتخاب هدایا به کار برده و هدیه‌ای را که با هدایای تبلیغاتی سال‌های گذشته متفاوت است برایش در نظر بگیرید.
این تفاوت هدایای تبلیغاتی، مشتری را راغب می‌کند که همیشه به هدیه‌ای که از جانب شما ارسال می‌شود توجه ویژه‌ای داشته باشد.
البته این توجه به هدیه، به توجه به نام برند هم می‌رسد و نام برند را نزد مشتریان بالاتر و با ارزش‌تر از سایر برندها نگه می‌دارد.
در کل...
هدفمان از مواردی که در این راهنما ذکر کردیم این بود که هدیه تبلیغاتی که می‌دهید را باید با دقت و حوصله انتخاب کنید و موقع خرید، به کیفیت کالا و تناسب هدیه با مشتری توجه ویژه‌ای داشته باشید. این موضوع همان چیزی است که موفقیت کسب و کارتان را رقم خواهد زد.

ثبت دیدگاه