این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

نکات انتخاب و خرید یک کیف اداری چرمی مردانه تمام عیار

کیف اداری مردانه چرم طبیعی

به نظرتان فقط خانم‌ها کیف لازم دارند یا آقایان هم کیف دستی نیازشان می‌شود؟ البته که آقایان هم برای حمل وسایل مختلفشان کیف می‌خواهند. کیف اداری چرمی مردانه یکی از کیف‌های جا دارا است که اغلب افرادی که دانشجو یا شاغل هستند از آن استفاده می‌کنند. این کیف برای حمل جزوه‌ها و لپ تاپ گزینه کارآمدی است. البته می‌توان اسناد مهم اداری را هم درون این کیف قرار داد تا در امان باشند.
یادتان باشد که کیف اداری در حقیقت بخشی از شخصیتتان را شکل می‌دهید. پس کیفی را بخرید که از هر نظر برازنده شما است و برایتان ساخته شده. اگر تا به حال بدون توجه به نکته خاصی کیف اداری‌تان را می‌خریده‌اید یا این اولین بار است که می‌خواهید یک کیف اداری چرمی مردانه داشته باشید، خواندن این مقاله برایتان مفید است. در اینجا قصد داریم راه و روش انتخاب یک کیف اداری چرم را یادتان بدهیم.



انتخاب کیف اداری چرم مردانه بر اساس تیپ شخصیتی


قبل از اینکه کیف‌های چرمی مردانه موجود در بازار را زیر و رو کنید، اول باید بدانید که چه کیفی مناسب شما است. در این مرحله، باید تیپ شخصیتی تان را پیدا کنید. مدیر یک کارخانه بزرگ هستید و کیف چرمی نیاز دارید یا اینکه دانشجو هستید و کیف را برای حمل وسایلتان احتیاج دارید.

این دو تیپ شخصیتی متفاوت، همان‌طور که لباس‌هایشان با هم فرق دارد، کیف چرمی اداری مردانه متفاوتی هم باید دست بگیرند.
یک دانشجو یا کارمند ساده، معمولاً لباس‌های راحت و اسپرت به تن می‌کند و چندان در قید و بند ست کردن لباس‌هایش و همخوانی ترکیب رنگ‌های آن‌ها نیست. پس موقع انتخاب کیف چرم اداری هم چندان محدودیتی ندارد. البته این افراد بهتر است کیف‌هایی را انتخاب کنند که حالت رسمیتشان کمتر است.
در نقطه مقابل، مدیر شرکت، استاد دانشگاه و افراد اسم و رسم دار و رسمی پوش قرار دارند. این افراد موقع انتخاب کیف چرم اداری مردانه (Men's leather office bag) باید به سادگی و رسمیت آن دقت کنند. کیف‌هایی که روی آن‌ها زیپ و سگک‌های متنوع دوخته شده، گزینه مناسبی برای یک مدیر نیست.
یک مدیر حرفه‌ای کیفی را انتخاب می‌کنند که تک رنگ است و تک سگک. این کیف خودش می‌تواند کارکشته بودن مدیر را در کارش نشان دهد و تیپ رسمی او را کامل کند.


جادار بودن کیف اداری چرمی مردانه


وقتی تکلیف نمای ظاهری کیف مشخص شد، نوبت به بررسی جادار بودن آن می‌رسد. در این مرحله باید بدانید که قرار است چه چیزهای را درون کیف حمل کنید. اگر کیف را برای استفاده روزمره می‌خرید و قرار است تنها چند ورق و خودکار و یک سررسید در آن قرار دهید، کیف اداری تک جیب ساده چرمی گزینه مناسبی برایتان است.
اما، در صورتی که قرار است کیف یک بایگانی برای وسایل مختلفتان از جمله شارژر، تبلت، گوشی موبایل و باشد، حتماً به سراغ کیف‌های بروید که جیب‌های فراوان دارند. این جیب‌ها می‌توانند هر کدام مخزن یکی از وسایلتان باشند و آن‌ها را برایتان حفظ کنند. 
البته که تعدد جیب‌ها، از به هم گره خوردگی شارژ و هندزفری و به هم ریختگی کیفتان هم جلوگیری می‌کند. هر وقت چیزی را لازم داشته باشید، جایش مشخص است. کافی است جیب مورد نظر را باز کرده و وسایلتان را استفاده کنید.


توجه به رنگبندی کیف اداری چرمی

بیشتر آقایان این نکته را نادیده می‌گیرند. در صورتی که انتخاب کیف چرمی که رنگ مناسبی نداشته باشد، می‌تواند ظاهر شما را آشفته نشان دهد. اگر باورتان نمی‌شود، کافی است در ذهنتان یک مرد کت شلوار پوش را تصور کنید که تمام لوازمش به رنگ مشکی است و یک کیف روشن به دست گرفته! همین مثال می‌تواند نشان دهند که یک ناهماهنگی کوچک در انتخاب کیف چرمی، می‌تواند کل استایلتان را زیر سوال ببرد.
اگر می‌خواهید تیپ و شخصیتتان همیشه خاص و منحصر به فرد باشد، موقع انتخاب کیف اداری چرمی مردانه دقت بیشتری به خرج دهید. در صورتی که همیشه لباس‌هایتان تیره است، قطعاً کیف‌هایی که طیف رنگ تیره دارند بهتر می‌توانند با استایل شما هماهنگ شوند. کسانی هم که لباس روشن می‌پوشند، بهتر است کیف‌های چرمی که به رنگ روشن هستند را انتخاب کنند تا ظاهرشان مناسب باشد.
البته می‌توانید کیف اداری چرمی مردانه را با اکسسوری های دیگرتان هم ست کنید. در صورتی که ساعتتان طلایی است یا اینکه دستبند ،کمربند یا کفشتان به رنگ روشن است، کیف‌های چرمی روشن هم می‌توانند به خوبی با تیپ شما هماهنگ شوند. 
اگر کیف چرمی خریده‌اید یا هدیه گرفته‌اید که لباس مناسب برای ست کردن با آن ندارید، اکسسوری¬هایتان را با آن هماهنگ کرده و یک استایل جدید برای خودتان درست کنید.


جنس کیف اداری چرمی مردانه

نکته‌ای که می‌خواهیم در آخر به آن اشاره کنیم، در حقیقت مهم‌ترین نکته برای خرید تمام محصولات چرمی است. بیایید با یک سؤال این بخش را شروع کنیم. چرا کیف چرمی اداری را برای خرید انتخاب کرده‌اید؟ آیا جز این است که می‌خواهید کیفتان سال‌ها کار کند و همیشه سالم باشد؟ همین دو سؤال می‌تواند نشان دهد که تا چه اندازه جنس کیف اداری چرمی مردانه در انتخاب آن تأثیر دارد. 
درست است که همه جا کیف چرمی دیده می‌شود، اما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چند تا از آن‌ها از جنس چرم طبیعی ساخته شده‌اند؟ به نظرتان کیف‌های چرم مصنوعی فرقی با کیف‌های چرم طبیعی ندارند؟ البته که دارند.
کیف‌هایی که از جنس چرم مصنوعی ساخته شده‌اند، فقط کمی بهتر از کیف‌های پارچه‌ای هستند. این کیف‌ها هم لک می‌شوند و ترک بر می‌دارند و در نهایت، از جای ترک خوردگی یا پوسته شدن پاره می‌شوند.
اما یک کیف چرم طبیعی هیچ وقت دچار مشکلات این چنینی نمی‌شود. چرم طبیعی همیشه سالم است و هرگز ترک نمی‌خورد. پس پارگی هم در انتظار کیفتان نیست. این کیف‌ها در اثر استفاده مدام کش نمی‌آیند و تغییر ظاهر نمی‌دهند؛ و در آخر اینکه، چرم طبیعی لک نمی‌شود. هر وقت کیفتان کثیف شده باشد می‌توانید به راحتی آن را تمیز کنید.
این نکات را که کنار هم بگذارید، متوجه می‌شوید که چرا اغلب افراد سرشناس کیف اداری چرم مردانه طبیعی را تهیه می‌کنند. چون می‌دانند که برای این کیف یکبار هزینه می‌شود و سال‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. در صورتی که اگر کیف‌های چرم مصنوعی و... را بخرید، هر چند ماه مجبور به تعویض کیفتان هستید و در نهایت، مبلغی چند برابر بیشتر از کیف چرم طبیعی هزینه کرده‌اید.
سخن آخر
مهم‌ترین نکات خرید کیف اداری چرم مردانه را در این مقاله برایتان آوردیم، حالا می‌توانید با خیال راحت سری به فروشگاه آنلاین چرم پارینه بزنید و از بین کیف‌های چرم طبیعی مختلف این فروشگاه، کیف اداری مناسبتان را انتخاب کرده و بخرید.