این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

قوانین و مقررات

فروشگاه اینترنتی پارینه چرم بر مبنای قوانین و آیین نامه های تجارت الکترونیک ، قانون حمایت از مصرف کنندگان و با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می نماید.

همراه و حمایتگر عزیز هنر چرم ایران، جهت استفاده بهتر از خدمات  فروشگاه اینترنتی پارینه چرم خواهشمندیم قوانین و مقررات را مطالعه فرمایید.

برند پارینه چرم در راستای احترام به شما هموطن ارجمند که با خرید محصولات چرمی ایرانی از این هنر دیرینه ایران و کار آفرینی و اشتغال جوانان این مرز و بوم حمایت می کنید. کلیه محصولات را گارانتی می نماید و به شما ارزش واحترام  قائل است و این حق را به شما می دهد که اگر پس از خرید به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید امکان پس دادن کالای خریداری شده را داشته باشید.

برای آگاهی از شرایط  گارانتی و مرجوع  نمودن کالا لطفا بخش مربوطه را مطالعه فرمایید. 

( آسوده خاطر خرید کنید کالای فروخته شده تا 15 روز با احترام پس گرفته می شود.)



ضوابط و قوانین پارینه در جشنواره ها

اگر کالای خریداری شده معیوب باشد و یا نقص داشته باشد، خواهشمند است حداکثر ظرف 15 روز پس از دریافت سفارش با واحد خدمات پس از فروش به شماره 47764 - 021 تماس گرفته و موضوع را به کارشناسان اطلاع دهید تا هماهنگی های لازم صورت پذیرد. درصورتی که بعد از بازه 15 روز مشتری متوجه معیوب بودن کالا شود فروشگاه پارینه چرم از پذیرفتن فاکتور مرجوعی معذور است.

لطفا رویه های بازگردانی کالا را مطالعه بفرمایید.

اگر کالای خریداری شده مورد پسند نبود و یا نیازمند تعویض بود، هزینه برگشت و ارسال مجدد کالا به عهده مشتری می باشد. اگر می خواهید به صورت حضوری کالای خریداری شده را تعویض کنید حتما باید ابتدا با کارشناسان دفتر مرکزی هماهنگی های لازم را به عمل آورید.
 

لطفا در نظر داشته باشید محصولات بعد از ثبت نهایی سفارش حداکثر تا 3 روز کاری تحویل اداره پست داده می شود. 

پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناسان بخش پشتیبانی در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع داده شود بدون ایراد تشخیص داده شده همان محصول برای مشتری ارسال می شود که هزینه برگشت محصول و ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود.

به دلیل فروش گسترده محصولات در چندین مارکت پلیس در صورتی که محصول ثبت شده ناموجود باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت و با عرض پوزش مبلغ پرداختی به شما عودت داده خواهد شد.



نحوه و زمان ارسال سفارشات:

1- سفارشات شهر تهران به وسیله پیک و با هماهنگی خریدار ارسال خواهد شد.

- در صورت انتخاب گزینه تحویل 24 ساعته سفارش فردای روز ثبت سفارش ارسال خواهد شد. (در حال حاضرغیرفعال).

- در صورت انتخاب گزینه پست عادی سفارش طی 5 الی 7 روز کاری (به استثناء ایام تعطیل) انجام خواهد شد.

2- سفارشات سایر شهرها از طریق پست صورت می گیرد.

- در صورت انتخاب گزینه پست پیشتاز مبلغ 25 هزار تومان هزینه پست دریافت می شود و ارسال طی 72 ساعت (به استثناء ایام تعطیل) صورت می گیرد.(در حال حاضر غیرفعال).

- در صورت انتخاب پست عادی، ارسال سفارش طی 5 الی 7 روز کاری صورت می گیرد.


3- برای هر محموله یک شماره مرسوله توسط شرکت پست صادر می شود که این شماره رهگیری داخل پنل سفارش کاربر گذاشته شده و بوسیله پیامک به کاربر اطلاع داده می شود و کاربر می تواند از طریق سایت به آدرس https://newtracking.post.ir که متعلق به شرکت پست می باشد سفارش خود را پیگیری نماید.


4- سفارشات به آدرسی که مشتری هنگام ثبت نام و خرید در سایت درج کرده فرستاده می شود.

استرداد وجه کالاهای مرجوع شده:

1- سفارشاتی که قبل از ارسال کالا کنسل شده باشد طی 2 ال 5 روز کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.


2-سفارشاتی که بعد از ارسال کالا کنسل شده باشد  طی 3 الی 5 روز کاری پس از مرجوع نمودن کالا به حساب خریدار واریز خواهد شد.

گارانتی:


1- فروشگاه اینترنتی پارینه چرم کلیه محصولات خود را گارانتی می نماید که شرایط استفاده از گارانتی داخل کارت ضمانت نامه که همراه محصول برای مشتری فرستاده می شود نوشته شده است.


2- در صورت عدم رضایت مشتری از خرید خود در فروشگاه اینترنتی پارینه چرم این فروشگاه اینترنتی با پایبندی به 
شعار خود (آسوده خاطر خرید کنید کالای فروخته شده تا 15 روز با احترام پس گرفته می شود.) تا 15 روز بعد از تاریخ خرید، کالای خریداری شده را مرجوع کرده و وجه پرداخت شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد.

**شما واسطه روزی ما با خداوند هستید پس احترام شما بر ما واجب است**