این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

قبل از خرید صندل چرم چه چیزهایی باید بدانیم؟

قبل از خرید صندل چرم چه چیزهایی باید بدانیم؟

تابستون اومد و فکر صندل کن!

با شروع فصل گرما و نزدیکی به تابستون تهیه یه سری چیزا یه جورایی اجباریه مثه کرم ضدآفتاب، عینک آفتابی، لباسای کم حجم خنک و یه صندل درست حسابی و راحت.

ما توی این نوشته می‌خوایم بگیم برای خرید صندل چرم مناسب چه چیزهایی رو باید مد نظر داشت و به تفکیک درباره صندل چرم زنانه و مردانه صحبت می‌کنیم.

چرا صندل چرم؟

بلاشک چرم بهترین متریال برای تهیه صندل هست و این رو میشه با عنوان کردن ویژگی‌های یک صندل خوب اثبات کرد. یک صندل خوب باید سبک، راحت، منعطف و با دوام باشه. واقعا به جز چرم چه متریالی رو برای رسیدن به این نتیجه میشه استفاده کرد؟ فقط خود چرم رو! پس بهترین و مناسب ترین صندل برای فصل گرما صندل چرمه.

حالا بیاید ببینیم چطور میشه فهمید صندل چرم مورد نظر شما شرایطی که گفته شد رو در چه حدی داره.

ویژگی های صندل چرم:

1. سبک و راحت بودن:

صندل چرم خوب، باید طوری طراحی و ساخته شده باشه که سبکی اون رو بشه احساس کرد و همین طور راحتیش رو. راحتی به این معنا که تمام قسمت‌های پا؛ مثل انگشتان، کف پا، پاشنه در موقعیت خوبی قرار بگیرند و این مورد حتما باید با پوشیدن برای تست با چند متر قدم زدن مشخص بشه. در بین صندل ها، صندل لا انگشتی از همه ناراحت تره! یعنی با پوشیدنش نمیشه احساس راحتی ای که مثلا از صندل های چرم بندی (اگه جفت و جور و به اصطلاح فیتِ پا باشن) دریافت میشه رو حس کرد.

البته نکته مهم اینه که راحتی مدنظر ما اونیه که همراه با حفظ سلامتی باشه. مثلا یه مورد مغایر با چیزی که گفتیم اینه که لایه زیری صندل(جایی که با زمین برخورد داره) نازک باشه و به نظر سبک بیاد. اما پوشیدن چنین صندل چرمی دشمن کمر و ستون فقراته!

2. منعطف بودن:

صندل چرم مناسب با گذر زمان فرم پای شما را به خودش می گیره و در برابر تغییر فرم انعطاف به خرج میده، این نکته خیلی مهمه و البته هر صندل چرمی امتحان خودش رو در این مورد در طول زمان پس میده نه در لحظه خرید، ولی میشه با دقت و بررسی به طور ضمنی این مورد رو سنجید. البته همونطور که می دونید انعطاف توام با استحکامه که لازمه.

3. با دوام بودن:

چرم اصولا دوام بالایی داره و این مورد بین تمام صندل های چرم تولید شده مشترکه، البته به این شرط که چرم مرغوب استفاده شده باشه. چرم های غیر مرغوب زود ترک می خورند، نرم نیستند، غیر مقاوم اند و مثل هر چیزی بی کیفیت دیگه ای زود رنگ می بازن!

حالا می خوایم ببینیم صندل زنانه چرم باید چه ویژگی های منحصر به فردی را داشته باشه تا شایستگی قرار گرفتن توی سبد خرید شما رو پیدا کنه.

صندل چرم زنانه

مهمترین نکته ای که خانومای محترم موقع خرید صندل چرم باید بهش توجه کنن اینه که صندل وسیله ای برای زندگی راحت و سالم تره پس دقت در انتخاب صندل زنانه چرم مناسب می تونه در ابتدا به سلامتی و بعد به شیک پوشی شما کمک کنه. چونکه اصولا در مورد خانم‌ها وسواس شیک پوشی گاهی باعث میشه که به نکات اشاره شده کمتر توجه بشه و در نهایت منجر به خریدی بشه که یا استفاده نشه یا در صورت استفاده به پای شما لطمه بزنه.

با توجه به ظرافت پوست خانوم‌ها پوشیدن صندل چرم نامناسب باعث تورم، زخمی شدن و فرسودگی پاها شما می شود. پس عنصر انعطاف در مرغوبیت صندل زنانه چرم نقش خیلی مهمی رو داره. برای اینکه بتونید صندل زنانه چرمی رو تهیه کنید که هم این ویژگی رو داشته باشه و هم به زیبایی و جذابیت شما کمک کنه یک نکته رو نباید فراموش کرد و اون اینه که باید صندل چرمی رو خریداری کنید که منطبق با فرم پاهای شما باشه. این هم باعث میشه که پاهای شما زیباتر به نظر برسند، هم باعث ایست و حرکت درست شما میشه و در نهایت باز هم کمک به زیباتر شدن شما می‌کنه.

خانوم‌هایی که پاهاشون کوچک و ظریف هست در انتخاب صندل زنانه چرم کار راحت‌تری دارند، به این دلیل که دستشون در انتخاب رنگ بازتره و فرم ظریف پاهاشون می‌تونه توی هر صندلی نمایان باشه اما برای پاهای بزرگ بهتره از رنگای تیره و صندلی‌هایی که قسمت زیادی از پا را پوشش میده استفاده بشه.

در ضمن بهتره که قوس کف پای خانم‌ها با پوشیدن صندل چرم پر بشه. این به درد نگرفتن کمر و فشار نیومدن به ستون فقرات کمک می‌کنه.

در مورد صندل چرم مردانه باید بگیم همین خصوصیات درش مهمه و شاید توجه به چگونگی ظرافت پاها یا مسئله قوس کف پا به خاطر آناتومی متفاوت مرد و زن،در مورد صندل چرم مردانه کم اهمیت‌تره ولی به جاش یک مورد خیلی مهمه اونم داشتن ویژگی عدم تعریقه که این مسئله اگه کفی صندل از چرم خوب و مرغوب باشه به شدت تقویت میشه. کفی مناسب جدا از کمک به رعایت بهداشت و تمیزی پا باعث میشه پا در صندل چرم لغزش نداشته باشه. آقایون باید مدنظر داشته باشن که صندل چرم مردانه نباید کفی پلاستیکی داشته باشه.

یک خصوصیات مشترک که بهتره در هر صندل چرمی، چه مردانه چه زنانه موجود باشه قابلیت تنظیمه. صندل های چرم سگکدار یا بندی از جمله صندل‌هایی هستن که این قابلیت رو دارن. امروزه صندل های چرمی هست که بندهای خاصی دارن و دور پا پیچیده می شن و ریتم خوبی در زیباشناسی لباس ایجاد می‌کنند.

در پایان نوشته می خوایم یه خلاصه کلی ارائه بدیم و ویژگی‌های صندل چرم خوب رو تیتروار بررسی کنیم.

ویژگی انواع صندل :

1. ویژگی های صندل چرم مناسب:

داشتن چرم مرغوب، با دوام بودن، سبک و راحت بودن و انعطاف لازم برای انطباق با فرم پا.

2. ویژگی های صندل زنانه چرم مناسب:

نرم بودن برای حفظ لطافت پا، منطبق با فرم و اندازه پا برای حفظ زیبایی، پرشدن قوس کف پا با پوشیدن اون خیلی مهمه.

3. ویژگی های صندل چرم مردانه مناسب:

عدم تعریق و داشتن کفی مناسب، شاید برای آقایون مهم‌تر از مواردیه که در مورد صندل زنانه چرم گفته شد.

یک خصوصیت مهم و مشترک که می تونه خیلی برای صندل چرم کاربردی باشه قابلیت تنظیمه.

با در نظر گرفتن مواردی که اینجا ذکر شد، خرید صندل چرم خوب برای شما ممکن‌تر میشه.

ثبت دیدگاه