این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

ست چرمی مردانه یک هدیه متفاوت برای افراد خاص

هدایای تبلیغاتی

می‌خواهید هدیه‌ای که می‌دهید مورد پسند واقع شود و در کمترین زمان بتوانید آن را بخرید، پیشنهاد می‌کنیم روی ست چرمی مردانه حساب کنید. این ست چرمی شامل چند محصول است؛ بنابراین با خریدن ست هدیه چرمی مردانه عملا با یک تیر دو نشان زده‌اید. هم یک هدیه مناسب را راحت و بی‌دردسر تهیه کرده‌اید و هم اینکه، با تنوع هدیه‌ها طرف مقابلتان به خوبی غافلگیر شده است.


معرفی چند مدل ست چرمی مردانه پرطرفدار

در ادامه قصد داریم چند ست هدیه چرمی مردانه پرطرفدار را به شما معرفی کنیم. این ست‌ها را می‌توانید برای همسر یا خانواده‌تان بخرید یا به عنوان هدیه تبلیغاتی برای همکار یا شریک تجاری‌تان بفرستید.

 

ست چرم طبیعی مردانه؛ یک هدیه چهار تکه جذاب و کامل


ست چرم طبیعی مردانه پارینه یک محصول تمام و کمال برای هدیه دادن است. این ست چرمی مردانه شامل کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین لوازمی است که یک آقا نیاز دارد.
یک کیف پول ساخته شده از چرم طبیعی درون این ست قرار گرفته. با این کیف پول همیشه مخاطب حضورتان را کنارش حس خواهد کرد و هرگز برایش کمرنگ نمی‌شوید.
البته طراحان ست هدیه چرمی پارینه به لحظه‌ای که طرف کت و شلوار می‌پوشد هم فکر کرده‌اند؛ بنابراین یک کیف تمام چرم کتی هم درون این ست هست.
در کنار این دو کیف ساخته شده از چرم طبیعی، یک کمربند چرمی زیبا هم دیده می‌شود. البته تمام ست همین‌ها نیست. یک کیف کوچک هم درون جعبه دیده می‌شود. این کیف چرمی زیبا و کوچک، یک گزینه مناسب برای محافظت از کلیدها است. با وجود این جاکلیدی چرمی، ست هدایای تبلیغاتی ما کامل می‌شود.

 

ست هدیه پارینه؛ یک ست سه تکه مناسب برای تبلیغات


ست هدیه پارینه، همان چیزی است که به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جذاب دنبالش هستید. این ست شامل سه محصول است. یک کیف پول مردانه، یک جاکلیدی و یک کمربند زیبای ساخته شده از چرم طبیعی.

هدایای تبلیغاتی

ست چرمی مردانه یک هدیه متفاوت

اگر می‌خواهید مشتریانتان یا شریک تجاری‌تان را تحت تاثیر قرار دهید و هنوز نتوانسته‌اید از بین هدایای تبلیغاتی گزینه دلخواهتان را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم این ست چرمی مردانه را در نظر داشته باشید.
کیفیت بالای این ست و کاربردی بودن آن، نشان دهنده ارزش و احترامی است که شما برای طرف مقابلتان قائل هستید. گیرنده هدیه هم جواب این احترام را با وفاداریش به شما خواهد داد؛ بنابراین با انتخاب این هدیه تبلیغاتی می‌توانید موفقیت کسب و کارتان را تضمین کنید.


ست چرم پارینه، با دو مدل دو تکه متفاوت


اگر تعداد مشترینتان زیاد است و می‌خواهید قیمت هدایای تبلیغاتی برایتان به صرفه تمام شود، پیشنهاد می‌کنیم روی ست دو تکه چرمی پارینه حساب کنید. نکته جالب توجه درباره این ست چرمی مردانه این است که، دو مدل کیف متفاوت برای آن در نظر گرفته شده.
اگر طرف مقابلتان کیف پول چرمی مردانه را بیشتر استفاده می‌کند، ست دو تکه‌ای که از کیف پول چرمی و کمربند چرمی تشکیل شده را برایش بخرید؛ اما در صورتی که با یک تاجر یا مدیر کسب و کار طرف هستید که مدام کت و شلوار به تن دارد، ستی که کیف کتی چرمی مردانه و کمربند چرمی دارد انتخاب مناسب‌تری است.
این تنوع در ست چرمی پارینه دست شما را برای انتخاب هدیه تبلیغاتی دلخواهتان باز می‌گذارد.


ست هدیه پارینه؛ سه تکه چرمی مردانه همراه با ساعت


حتما شنیده‌اید که زمان طلا است. البته این طلایی بودن زمان برای مدیران کسب و کارها یک چیز دیگر است. یک مدیر اگر حتی یک ثانیه از کسب و کارش غافل شود، ممکن است ضرر و زیانی به بار بیایید که جبران ناپذیر است؛ بنابراین، یک ساعت می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای یک مدیر موفق یا کسانی که زمان برایشان مهم است باشد.
این ست هدیه پارینه شامل یک کیف پول جیبی مردانه، یک کمربند، یک کیف کارت و یک ساعت است. تمام محصولات این بسته و حتی بند ساعت ست چرمی مردانه، از چرم طبیعی ساخته شده است؛ بنابراین گیرنده هدیه می‌تواند سال‌ها از این محصولات استفاده کند.

ست هدیه تبلیغاتیست چرمی مردانه


پارینه برای اینکه دست مشتریانش را برای خرید هدایای تبلیغاتی مردانه باز بگذارد، این ست مردانه را با دو ترکیب چهار تکه دیگر هم ارائه کرده است. ست چرمی مردانه دوم شامل یک کیف کتی چرمی مردانه یک جاکلیدی چرمی، یک ساعت و یک کمربند است. در ست سوم هم یک کیف پول چرمی مردانه، یک کیف کتی چرم مردانه، یک جاکلیدی چرمی و یک ساعت قرار دارد.
با این تنوع دسته بندی‌ها به راحتی می‌توانید هدایای تبلیغاتی (Promotional Gifts) که از هر نظر برای مخاطبتان ایده آل است را تهیه کنید.


ست چرم مردانه سه تکه با جاکارتی


اغلب افراد چند کارت بانکی یا عابر بانک دارند و با آن‌ها حساب و کتاب‌های مالیشان را سر و سامان می‌دهند. البته کارت‌های هوشمند همراه افراد مختلف تنها در همین عابر بانک‌ها خلاصه نمی‌شود. گاهی تعداد این کارت‌ها بیشتر از سه یا چهار عدد می‌شود و مدیریت آن‌ها سخت به نظر می‌رسد.
ست چرمی مردانه سه تکه با جاکارتی همان هدیه‌ای است که مدیریت این کارت‌های هوشمند را راحت می‌کند. این ست هم در بین هدیه‌های تبلیغاتی پارینه قرار دارد. با انتخاب این ست متفاوت هدیه‌ای خاص را برای مشتریانتان در نظر بگیرید.
و در انتها...
طراحان پارینه سعی کرده‌اند دسته بندی‌های متنوعی را برای ست هدیه چرمی مردانه و زنانه در نظر بگیرند. این دسته بندی‌ها شامل بهترین ترکیب‌های محصولات ست‌های تبلیغاتی در کنار هم است. تنوع این دسته بندی‌های و کیفیت بالای هدایای تبلیغاتی پارینه، این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی بتوانید ست مردانه چری مناسبتان را پیدا کنید و بخرید.
البته محصولات پارینه علاوه بر تنوع دارای کیفیت ساخت بالایی هم هستند؛ بنابراین خیالتان از هر بابت راحت است که، ست تبلیغاتی که خریده‌اید سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماندگاری بالای هدایای  تبلیغاتی، راز ماندگاری برند شما در ذهن مشتری است.