این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

خرید آنلاین هدیه تبلیغاتی

خرید آنلاین هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی روشی نوین جهت تاثیرگذاری تبلیغات در تمام دنیاست که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. هدیه تبلیغاتی در جلب توجه مشتری، حفظ بازار و تاثیرگذاری سریع اهمیت دارد.

گاهی یک هدیه ی تبلیغاتی بیشتر از بیلبورد و روش های نوین تاثیر دارد مثلا یک هدیه چرم که ارزش آن کم نیست می‌تواند ذهن مخاطب را بسیار درگیر کند. دریافت کادوهای گرانبها بر اعتبار شرکت می‌افزاید.

هدیه تبلیغاتی می‌تواند به روز و خاص ترین لوازمی باشد که مخاطب به آن نیازمند است. ست رومیزی یکی از بهترین ایده ها برای مدیران است که علاوه بر رفع نیاز اداری آن ها هدیه ای ارزشمند به شمار می‌آید.

ساک دستی، کیف کارت ویزیت یا پول، کیف همایش و جاسوئیچی از ایده های بسیار خاص هستند. این روش به قدری تاثیرگذار است که بر تعداد خریداران روز به روز افزوده می‌شود. در ادامه چگونگی خرید توضیح داده شده است.

انواع هدایای تبلیغاتی

ساک خرید

هدیه تبلیغاتی باید در درجه اول برای مخاطب یک نیاز اساسی باشد. افرادی که با خرید سروکار دارند و برای جابجایی وسایل خود نیاز به ساک دستی دارند مانند مدیران فروش حضوری در اولویت این هدیه قرار می‌گیرند. ساک خرید تبلیغاتی باید دوام نگهداری چند وسیله سنگین مانند کتاب را داشته باشد و فضای آن برای حمل وسایل کافی باشد.

جاسوییچی

هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی که برای همه اقشار مورد استفاده است. چرم بودن جاسوییچی به آن شکلی زیباتر بخشیده و بر ارزش آن می‌افزاید. پارینه با داشتن ایده هایی جدید جاسوییچی برندهای مختلف خودروها را تولید می‌کند و به عنوان هدیه به مشتریان خود عرضه می‌کند.

کیف کارت ویزیت و کارت بانکی

با گسترش فضای اینترنت و شبکه ای شدن بانک ها استفاده از کارت بانکی یکی از ملزومات زندگی شده است. همه افراد برای انجام تراکنش های مالی خود نیازمند یک کارت بانکی هستند؛ از این رو معمولا به بیش از یک کارت بانکی نیازمندند.

هدایای تبلیغاتی چرم

خرید آنلاین هدایا تبلیغاتی چرم

داشتن کیفی با ابعاد کوچک که در جیب جا می‌شود و به کارت ها نظم می‌دهد ایده ای جالب و مورد استقبال است. این کادوی بسیار گرانبها می‌تواند به تمامی مخاطب ها فارق از جنسیت آن ها هدیه داده شود.

فولدر و لوح تقدیر

افراد برای رسیدن به اهداف خود تلاش های بسیاری می‌کنند گرامی داشت کوشش آن ها با یک لوح تقدیر که در قابی چرمی نقش بسته است بر میزان اعتبار این لوح می‌افزاید.

علاوه بر این یک قاب چرمی دیرتر از قاب پلاستیکی خراب می‌شود و تمیز کردن آن بسیار آسان است. فولدر یکی دیگر ازکادوهای تبلیغاتی خاص است که مناسب مدیران و کارمندان شرکتی است.

سررسید و سالنامه

افراد برای داشتن نظم روزانه به نوشتن برنامه های خود در یک تقویم نیازمند هستند. سررسید و سالنامه با روکش چرمی که با برگه هایی با دوام چیدمان شده است به برنامه ریزی هدفمندانه افراد کمک می‌کند.

کیف همایش و سمینار

همه افراد مهمی که در یک سمینار شرکت می‌کنند نیازمند داشتن مدارکی همراه خود هستند که بهتر است برای زیباتر ساختن استایل خود از یک کیف چرمی با کیفیت استفاده کنند.

کیف چرمی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نشانگر بالا بودن میزان سرمایه ی شرکت هدیه دهنده است پس افرادی که نیازمند جلب توجه و رضایت مشتریان خود هستند بهتر است از این هدیه گرانبها استفاده کنند.

ست رومیزی

ست رومیزی مدیران که از جنس چرم است،  یکی از پرمخاطب و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی است که جهت استفاده مدیر و کارمندان ضروری به نظر می‌رسد. جای خودکار و تقویم، برگه نگه دار و جعبه وسایل اضافی، اقلام این جعبه کادویی هستند که به میز زینت می‌بخشند.

چگونه می‌توان هدایای تبلیغاتی را به صورت آنلاین سفارش داد؟

امروزه خرید آنلاین از سایت ها بسیار مرسوم است و افراد با چند کلیک ساده به آنچه نیاز دارند دست پیدا می‌کنند. برای خرید آنلاین هدایای تبلیغاتی از سایت پارینه کافی است محصول مورد نظر خود را جست و جو کرده سپس بعد از کلیک بر روی آن، در صفحه جدید مشخصات محصولات مانند رنگ مورد نظر را مشخص کرد.

ست هدیه چرم مردانه

فروشگاه آنلاین انواع ست های چرمی زنانه و مردانه

یکی از مزیت های این سایت قابلیت زوم عکس است. با نگه داشتن موس روی عکس محصول می‌توان آن را از نزدیک مشاهده کرد و جزییات و رنگ محصول را به خوبی دید. مزیت دیگر خرید آنلاین هدیه تبلیغاتی از سایت پارینه وجود توضیحی کامل از ویژگی های محصول است  که انتخاب و مقایسه را آسان می‌سازد.

خرید آنلاین هدایای تبلیغاتی چه مزیتی دارد؟

در عصر حاضر و با گسترش اینترنت همه افراد علاقه دارند خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند زیرا با صرف وقت اندک می‌توانند طیف وسیعی از اجناس را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه نمایید.

همچنین این اجناس قابلیت اشتراک گذاری دارند که می‌توان از نظرات دیگران بهره مند گشته و بهترین انتخاب را انجام داد. جست و جوی دامنه وسیعی از محصولات بدون صرف وقت در فروشگاه های مختلف و امکان مقایسه آن ها در یک صفحه مهم ترین عامل خرید به صورت آنلاین است.

چگونه می‌توان به شرکت های ارائه دهنده هدایای تبلیغاتی اعتماد کرد؟

شرکت های بسیاری هستند که ادعا دارند در کار خود بهترین هستند. اما باید دانست شرکت سازنده چرم باید ویژگی های چرم و موارد استفاده آن را به خوبی بشناسد. گاهی جنس خاصی از چرم برای استفاده در یک محصول بی نظیر می‌شود و در محصولی دیگر کاملا شکننده و غیر قابل استفاده به نظر می‌رسد.

 داشتن نشان اعتماد و رزومه معتبر یکی از مهم ترین دلایلی است که می‌توان به یک شرکت اعتماد کرد. از سوی دیگر شرکت هایی که دارای پشتیبانی و اطلاعات کامل در مورد چرم، زمان تهیه محصول و قابلیت ارائه آن به میزان بالا را دارند از اعتبار بالاتری برخوردار هستند. نظرات کاربران و عکس های ارسالی آن ها نیز در این اعتمادسازی مثمر به ثمر است.

همه شرکت ها برای خرید هدیه برای مشتریان خود به دنبال پیشنهادهایی هستند که بتوانند بهترین را ارائه دهند.هدایای تبلیغاتی از تاثیرگذارترین هدایا هستند که باعث اعتمادسازی و جذب مشتری می‌شوند. استفاده از یک هدیه تبلیغاتی که در آن چرم به کار رفته علاوه بر شکیل نمودن هدیه به بهای آن می‌افزاید.

 

ثبت دیدگاه