این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

جنس ایرانی بخرید تا کرونا نگیرید.

جنس ایرانی بخرید تا کرونا نگیرید.

همیشه فکر می‌کنیم مرغ خانه همسایه غاز است. به همین خاطر به سراغ جنس‌های وارداتی می‌رویم. در صورتی که همه کالاهای وارداتی خوب نیستند. مخصوصاً که این روزها احتمال انتقال بیماری‌های خطرناک نیز از طریق این محصولات وجود دارد.
چرا راه دوری برویم! همین کشور چین که بالاترین میزان صادرات جهان را دارد، این روزها به خاطر ویروس کرونا در صدر خبرها است. شاید بگویید این ویروس چه ربطی به محصولات چینی دارد! اگر یک درصد احتمال داشته باشد که کرونا توسط محصولات چینی به کشورهای دیگر صادر شود، دیگر این حرف‌ها را نمی‌زنید.
حالا که همه کشورهای درجه یک جهان دست به دست هم داده‌اند تا دور محصولات چینی را خط بکشند، چرا ما این کار را نکنیم! وقت آن است که به اصالت خودمان برگردیم و محصولات ایرانی را استفاده کنیم. اگر هنوز هم درباره انتخاب محصولات ایرانی مردد هستید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.


کالای ایرانی اصالت دارد


ایرانی‌ها از دیرباز مردمانی خوش پوش و شیک پسند بوده‌اند. این را در مجله‌های مد و عکس‌های قدیمی به خوبی می‌توان دید. امروز هم همین طور است. از جمله محصولات ایرانی که سرآمد جهان بوده، لباس چرم و کفش چرم است. ایرانی‌ها برای درست کردن محصولات چرمی‌شان از چرم طبیعی استفاده می‌کنند. باید هم هنر ایرانی با کیفیت جهانی شهره عام و خاص شود.
اگر می‌خواهید اصالت ایرانی تان را نشان دهید، الان وقتش است. یک کیف چرم مردانه یا زنانه، یک کفش چرم زنانه یا کفش چرم مردانه یا یک ست چرمی جذاب، همان چیزی است که می‌تواند از شما یک ایرانی واقعی بسازد.
گروه طراحی پارینه تمام تلاششان را به خرج داده‌اند تا محصولاتی را عرضه کنند که از هر نظر درجه یک هستند. کفش‌های چرمی باکیفیت و زیبا، کیف‌های جذاب و رنگارنگ و ست‌های متنوع، همه و همه برای افرادی با سلایق و علایق متفاوت طراحی شده‌اند. در اصل، این هنر پارینه است که می‌تواند همه را راضی نگه دارد.


کالای ایرانی پاک و پاکیزه است


حتی قبل از اینکه کرونا ویروس وارد ایران شود، ایرانی‌ها با تمیزی‌شان شهره عام و خاص بوده‌اند. بنابراین جنس ایرانی هزاران بار تمیزتر از جنس وارداتی است. چون کالاهای وارداتی را نه معلوم است چه کسی تولید کرده و نه معلوم است چه کسی آن‌ها را آورده. بنابراین ممکن است ده‌ها دست آلوده به آن‌ها خورده باشد؛ و هم‌زمان با محصولات چینی، ویروس کرونا را مهمان خانه شما شود.

کالای ایرانی کیفیت جهانی

جنس ایرانی بخرید تا کرونا نگیرید

اما محصولات چرمی پارینه توسط دستگاه‌های مجهز و در تمیزترین محیطی که فکرش را می‌کنید تولید می‌شود. همچنین نهایت نظافت موقع بسته بندی و ارسال این محصولات رعایت می‌شود. بنابراین خیالتان از هر بابت راحت است که می‌توانید کفش چرمی یا کیف چرمی که از پارینه خریده‌اید را استفاده کنید.


کالای ایرانی کیفیت دارد


وقتش رسیده که این باور غلط را کنار بگذارید که جنس خارجی از جنس ایرانی بهتر است. البته به شما حق می‌دهیم که نسبت به اجناس ایرانی بدبین باشید. چون بعضی از محصولاتی که توسط شرکت‌های داخلی تولید می‌شوند، یکبار مصرف هستند. البته کالاهای چینی حامل ویروس کرونا هم دست کمی از این محصولات ندارند.
به شما پیشنهاد می‌کنیم این بار محصولات چرمی پارینه را امتحان کنید تا به کیفیت کالای ایرانی ایمان بیاورید. محصولات چرمی پارینه نه پوسته می‌شوند و نه خط و خش روی آن‌ها می‌افتد. گرما و سرما هم روی آن‌ها بی‌تأثیر است و در اصل مادام العمر هستند.
بنابراین یکبار برای خرید محصولات این فروشگاه چرم آنلاین هزینه می‌کنید و سال‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.


کالای ایرانی برای کادو بهترین است


برای کادو دادن که یک جنس ایرانی قطعاً بهتر از هر کالای وارداتی است. اگر هنوز برای روز پدر کاری نکرده‌اید و از غافله عقب مانده‌اید، حتماً نگران این هستید که در این روز دست خالی بمانید. پارینه فکر همه جا را کرده است. انواع ست چرمی مردانه در این فروشگاه وجود دارد که بهترین هدیه برای روز پدر و روز مرد هستند.
کافی است یکی از این هدیه‌ها را انتخاب کنید و آدرس محل کار همسرتان یا خانه پدری‌تان را به عنوان گیرنده بدهید. کادوی شما درست در روزی که همسر یا پدرتان منتظرتان هستند به دستشان خواهد رسید.
خرید این محصولات لطف دیگری هم دارد. اینکه کالاهای چرمی پارینه عمری طولانی دارند و پدر یا همسرتان می‌توانید مدام از آن‌ها استفاده کند.

محصولات چرم مردانه

یک ست چرمی مردانه حاوی کیف پول جیبی و کیف کتی است. ست چرمی دیگری حاوی جاکلیدی، کیف پول جیبی، کیف کتی و کمربند است یا ستی چهار تکه‌ای که ساعت هم دارد، تنها چند نمونه از محصولاتی هستند که پارینه برای آقایان ارائه کرده است. این فروشگاه را زیر و رو کنید و بهترین هدیه را برای همسر یا پدرتان بخرید.

سخن آخر


محصولات چینی بازار ایران را در دست گرفته‌اند. هر کجا را که نگاه می‌کنی یک کالای چینی است. کیف و کفش‌ها چینی شده، لوازم خانگی چینی شده و کم مانده خوراکی‌هایمان هم چینی شود. این واردات بی‌وقفه موجی از ناامیدی را برای تولید کنندگان داخلی به همراه دارد. کسانی که شب و روز تلاش می‌کنند تا ایران و ایرانی اصالت را حفظ کندو پایدار بماند.
چین می‌خواهد محصولاتش را بفروشد تا خرج جمعیت میلیاردی اش را بدهد. شما چه دلیلی برای خرید یک کالای بی‌کیفیت چینی را با قیمت گزاف دارید؟ مخصوصاً که این روزها احتمال دارد محصولات چینی به ویروس کرونا که یک ویروس خطرناک است آلوده باشند.
اگر می‌خواهید موقع استفاده از محصولات خریداری شده آرامش داشته باشید و سلامت را برای خودتان و خانواده‌تان به ارمغان بیاورید، الان وقتش است. پارینه کمکتان می‌کند که باکیفیت‌ترین و زیباترین محصولات ایرانی را برای سال نو بخرید و لذت استفاده از کالاهای درجه یک ایرانی را تجربه کنید.
از کیف و کفش گرفته تا ست‌های چرمی همه و همه در این فروشگاه چرم آنلاین موجود هستند. کافی است خودتان یک سر به این فروشگاه بزنید و ببینید. تنوع محصولات چرمی پارینه از هر مغازه‌ای بیشتر است، بنابراین با هر سلیقه‌ای می‌توانید محصولات دلخواهتان را بخرید.
برای هدیه دادن هم پارینه دستتان را باز گذاشته. انواع ست مردانه و زنانه و اکسسوری های جذاب چرمی در این فروشگاه دیده می‌شود. آسوده خاطر خرید کنید و لذت استفاده از محصولات اصیل ایرانی را بچشید.

ثبت دیدگاه