این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

تسهیلات خرید سازمانی

فروشگاه اینترنتی پارینه چرم با استراتژی حذف واسطه ها، تضمین کیفیت (ضمانت نامه معتبر) و خشنود سازی مشتریان با محوریت مشتریانی که قصد خرید عمده حداقل 5 میلیون تومان را دارند اقدام به ایجاد زیر ساخت خرید سازمانی نموده است تا زمینه همکاری گسترده با مشتریان کلان را با ارائه بهترین قیمت های رقابتی و تولید سفارشی فراهم نماید. ابزارهایی از جمله: چاپ آرم و تبلیغات سازمان ها بر روی آن، ارائه کد تخفیف ویژه برای کلیه پرسنل یک سازمان مشخص و اخذ سفارش عمده، نمونه ای از خدمات ارزش افزوده ای است که پارینه چرم برای مدیران و کارکنان زحمتکش شرکت ها و سازمان های ایرانی فراهم نموده است.

 1- خرید عمده

مشتریان عزیزی که قصد دارند از یک محصول حداقل به تعداد 100 عدد یا محصولاتی که جمع مبالغشان 5 میلیون تومان می شود، خریداری نمایند، جز مشتریان عمده محسوب می شوند. برای اینگونه خرید ها به نسبت تعداد و مبلغ خرید، تخفیفاتی اعمال می شود، جهت هماهنگی، از طریق زیر اقدام نمایند:

    تماس با شماره تلفن 47764-021  

توضیح: امکان چاپ آرم یا لوگو سازمان سفارش دهنده به صورت داغی، طلاکوب یا سیلک با رنگ دلخواه شما امکان پذیر است.

 2- تسهیلات خرید سازمانی (پرداخت اقساطی بدون بهره و افزایش قیمت)

جهت مساعدت و ایجاد فرصت خرید برای کارکنان و پرسنل زحمتکش سازمان ها و شرکت ها که قصد خرید کالای ایرانی را دارند، فروشگاه اینترنتی پارینه چرم، طرح تسهیلات خرید سازمانی (فروش اقساطی) را پیاده سازی کرده است. در این طرح، سازمان ها و شرکت ها می توانند با عقد قرارداد با فروشگاه اینترنتی پارینه چرم با ضمانت پرداخت ماهیانه پرسنل شرکت (کسر از حقوق)، کارت اعتباری با مبالغ مشخص را از پارینه چرم دریافت نموده و در اختیار پرسنل خویش قرار دهند و طی چهار ماه به صورت ماهیانه آن را به پارینه چرم پرداخت نمایند.

 3- لینک تخفیف گروهی

پارینه چرم در راستای توسعه فرهنگ استفاده از کالای با کیفیت ایرانی و ایجاد انگیزه در هموطنان عزیزمان جهت خرید کالای ایرانی، کد تخفیف هایی با تاریخ های مشخص را در اختیار سازمان ها و شرکت ها قرار می دهد تا به صورت گروهی در اختیار پرسنل شان قرار دهند. تا بدین طریق کالای مورد نظرشان را با تخفیف از فروشگاه پارینه چرم خریداری نمایند.