این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

بهترین هدیه برای روز پدر و مرد را برایتان تدارک دیده‌ایم

بهترین هدیه برای روز پدر و مرد را برایتان تدارک دیده‌ایم

پدر اسطوره صبر و بردباری است. وقتی کودکی به دنیا می‌آید، از زمانی که تنها یک وجب قد دارد تا زمانی که بزرگ شود، به دانشگاه برود و برای خودش کسی بشود، این پدر است که مرد و مردانه پشتش می‌ایستد و خواسته‌های ریز و درشتش را برآورده می‌کند. سال‌ها پدر کار کرد و هر آنچه شما لازم داشتید را برایتان فراهم کرد، امروز نوبت شما است که تنها ذره‌ای از این همه لطف و مهربانی را جبران کنید.
روز پدر از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است و تا چشم به هم بزنید رسید! پس تا دیر نشده دست بجنبانید و کادوی مناسبی را برای پدرتان تدارک ببینید.
البته روز مرد برای متاهل‌ها و کسانی که زندگی عاشقانه‌ای زیر یک سقف را شروع کرده‌اند معنی دیگری هم دارد. این افراد باید علاوه بر پدرشان، برای مردی که تکیه گاهشان شده تا ادامه مسیر زندگی را طی کنند هم هدیه بخرند. یادتان باشد، هدیه‌ای که برای همسرتان می‌خرید، دلگرمی و آرامش را برای زندگی‌تان به ارمغان می‌آورد. چون با این کار به همسرتان نشان می‌دهید که همیشه قدردان لطف و زحماتش هستید.


بهترین هدیه برای روز پدر و مرد کدام است؟


در این روز مهم، اغلب افراد با مشکلات زیادی برای انتخاب هدیه روبرو هستند. اولین مشکل این است که هدیه پدرتان باید با هدیه همسرتان متفاوت باشد. دومین و اصلی‌ترین مشکل هم پیدا کردن هدیه‌ای است که به درد آن‌ها بخورد و به کارشان بیاید. اگر نظر ما را بخواهید، پیشنهاد می‌کنیم به ست چرمی مردانه فکر کنید. در ادامه درباره این ست و علت انتخاب آن سخن خواهیم گفت.


>چرا ست چرم پارینه را برای روز پدر و روز مرد بخریم؟

برای اینکه بدانیم چرا این ست مناسب هدیه دادن در روز مرداست؛ لازم است که درباره اقلام درون آن اطلاعات کسب کنیم. در ادامه انواع ست چرم مردانه پارینه را به شما معرفی می‌کنیم.


<ست چرم مردانه پارینه شامل کیف کتی و جاکلیدی


سلیقه پدرتان بعد از این همه سال زندگی که حتماً دستتان آمده. اگر پدرتان فردی مینیمالیست است و علاقه زیادی به حمل کیف دوشی یا کیف اداری ندارد، این ست هدیه چرم می‌تواند بهترین کادو برایش باشد.
پدرتان می‌تواند اسکناس‌ها و موارد ضروری‌اش را درون کیف کتی بگذارد و همیشه آن را در جیب کت و شلوارش داشته باشد. جاکلیدی هم که برای سر و سامان دادن به کلیدهای پدرتان بهترین گزینه است.
این ست برای همسرتان هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اگر همسرتان اغلب اوقات کت و شلوار و تیپ رسمی دارد، از خرید این ست چرمی مردانه غافل نشوید.


ست هدیه چرم طبیعی شامل کیف کتی و کمربند

این هنر پارینه است که فکر همه جا را کرده و ست‌های مختلف را برای روز مرد و روز پدر تدارک دیده. در میان ست‌های این فروشگاه آنلاین چرم، ست هدیه دوتایی شامل کمربند و کیف کتی هم دیده می‌شوند.
اگر همسرتان یا پدرتان به دنبال یک کمربند عالی می‌گردد و هنوز که هنوز است نتوانسته گزینه مناسبش را پیدا کند! ست هدیه چرم طبیعی شامل کیف و کمربند بهترین هدیه برایش است. در این ست علاوه بر کمربند، یک کیف کتی زیبا چرم طبیعی هم قرار داد؛ بنابراین با خرید این ست عملاً یک هدیه کامل را برای روز پدر و روز مرد تدارک می‌بینید.

ست هدیه چرمی


ست چرم طبیعی پارینه شامل کیف پول جیبی و کمربند


به همان اندازه که بستن کمربند یک نیاز ضروری برای آقایان است، هر مرد یک کیف پول هم لازم دارد؛ بنابراین این یک ست چرمی شامل کیف پول جیبی و کمربند می‌تواند هدیه مناسبی برای روز مرد یا روز پدر باشد. این ست یک کمربند تمام چرم طبیعی زیبا دارد که همیشه قابل استفاده است.
کیف پول جیبی ست هم از همان چرم طبیعی ساخته شده و عمرش تمام نشدنی است. با این گفته‌ها، چه هدیه‌ای می‌تواند بهتر از این ست باشد! هدیه ای که سال‌ها کار می‌کند و همیشه یادآور شما برای همسر و پدرتان است.


ست هدیه چرم طبیعی سه تکه پارینه

ست‌های چرمی که قبلاً معرفی کردیم همه مینیمال طراحی شده بودند و تنها دو تکه چرمی در آن‌ها قرار داشت؛ اما طراحان پارینه به ارائه همین چند مدل اکتفا نکرده‌اند. چون هدف از طراحی این ست ها، نمایان کردن هنر ایرانی کیفیت جهانی بوده است.
یکی از ست‌های چرمی مردانه چند تکه پارینه، ستی است که در آن یک کیف پول چرمی، یک جاکلیدی و یک کمربند زیبا قرار دارد. این ست چرم مردانه می‌تواند یک هدیه تمام عیار برای همسر یا پدرتان باشد. واقعاً چه چیزی می‌تواند بهتر از این باشد که سه تکه چرمی کاربردی را به عنوان هدیه در نظر بگیرید.


ست هدیه چهار تکه پارینه

طراحان پارینه برای کامل کردن ست‌های مردانه، ست‌های جذاب چهار تکه را هم ارائه کرده‌اند. هر دوتا ست چهار تکه این فروشگاه آنلاین شامل جاکلیدی، کیف کارت و ساعت می‌شود. تکه چهارم ست، می‌تواند کیف پول کتی باشد یا یک کیف پول جیبی چرم زیبا باشد.

هدیه روز پدر

بهترین هدیه برای روز پدر


همه چیز به خودتان بستگی دارد که کدام ست را به عنوان بهترین هدیه برای روز پدر یا روز مرد انتخاب کنید. برای اینکه بدانید کدام ست برای همسر یا پدرتان کاربردی تر است، کافی است استفاده آن‌ها از کیف پول جیبی یا کیف کتی را در نظر داشته باشید.

برتری ست‌های چرمی پارینه نسبت به محصولات مشابه چیست؟


اغلب افراد این سؤال را دارند که تفاوت این ست‌ها با مدل‌های مشابه در بازار چیست؟ بالاخره قرار است این ست چرمی هدیه باشد و همیشه بهترین‌ها به عنوان هدیه انتخاب می‌شوند.
برای اینکه برتری محصولات چرمی پارینه را متوجه شوید، حتی نیازی نیست آن‌ها را لمس کنید. در یک نگاه متوجه می‌شوید که تمام محصولات این فروشگاه آنلاین چرم از جنس چرم طبیعی ساخته شده‌اند؛ بنابراین خیالتان از بابت کیفیت کار راحت است. دوخت‌های زیبا و طراحی‌های متنوع‌ هم که دستتان را برای انتخاب یک ست چرم مناسب باز گذاشته. دیگر چه چیزی می‌خواهید!
سخن آخر
روز مرد در راه است و سختی خریدن یک هدیه مناسب اغلب افراد را درگیر خودش کرده. ما در این مقاله راه نجات را نشانتان دادیم و بهترین هدیه‌ها را برای روز پدر و روز مرد را به شما معرفی کردیم.
این ست‌ها ماندگارترین و جذاب‌ترین هدیه‌ای هستند که هر کسی می‌تواند آن‌ها را بگیرد. پارینه بهترین کارها را با بالاترین کیفیت عرضه برای این روز خاص عرضه کرده. آسوده خاطر خرید کنید و بهترین هدیه را برای پدر یا همسرتان تدارک ببینید.

ثبت دیدگاه