این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

ایده های عالی و جذاب برای خرید کادوی ولنتاین

ایده های عالی و جذاب برای خرید کادوی ولنتاین
روز ولنتاین (۱۴ فوریه) همان روز عشق است، که کمتر کسی را می توان یافت که در مورد آن چیزی نشنیده باشد. در این روز افراد مختلف علاقه خود را با تبریک گفتن و ارائه هدایایی به یکدیگر اعلام می‌کنند. روز ولنتاین (Valentine) ریشه در جشنواره روم لوپرکالیا دارد که در اواسط فوریه برپا می شود و به عنوان یک روز رمانتیک از حدود سده ۱۴ میلادی برگزار شده است.
تاریخ دقیق برگزاری این روز برای ایرانی ها مساوی با 25 بهمن هر سال بوده و بسیاری از افراد به جای روز سپندارمذگان (که روز عشق ایرانی محسوب می شود)، روز ولنتاین را در کنار کسی که دوستش دارند جشن می گیرند.
 


کادو ولنتاین نفیس چیست؟


خرید کادو برای بسیاری از افراد موضوعی چالش برانگیز محسوب می شود. چرا که باید بر اساس سلیقه شخصی خود و طرف مقابل تصمیم گیری کنند. معیارهایی مانند سن و سال و در نظر گرفتن وسایل یا لوازمی که او، آن ها را دوست دارد یا آرزوی داشتنشان را دارد می تواند، در هنگام خرید کادو ولنتاین موضوع مهمی باشد؛ چرا که با توجه به این معیار ها می توانید به کسی که دوستش دارید اعلام کنید، همواره از افکار و آرزوهای او باخبرید و می دانید که چه چیزهایی می تواند او را خوشحال کند.
البته نباید فراموش کنید که هدیه دادن شکلات یکی از مرسوم ترین گزینه ها به عنوان کادو ولنتاین است، اما این نوع کادو بسیار معمولی و البته انتخابی است که به ذهن بسیاری از افراد خطور می کند. بنابراین فرقی نمی کند که مدت طولانی در کنار یکدیگر بوده اید یا خیر، یک کادو کوچک یا حتی نفیس حُسن نیت شما را برای ابزار علاقه در روز ولنتاین، به شخصی که دوستش دارید نشان می دهد. در ادامه این مطلب برخی از بهترین ایده های ممکن برای خرید کادو ولنتاین آورده شده است.
 


ست چرم و اکسسوری های زنانه و مردانه


اکسسوری ها اگرچه بخش مهمی از لباسی که می پوشیم را تشکیل نمی دهند، اما جزء خاصی از تکمیل استایل یک آقا و خانم به شمار می آیند. بنابراین خرید ست چرم، یا اکسسوری مردانه یا زنانه برای کسی که دوستش دارید، هم یک هدیه کوچک و شیک به حساب می آید و هم جزئی نگر بودن شما را نشان می دهد. اما چه اکسسوری می توان انتخاب کرد؟
اکسسوری زنانه
اکسسوری زنانه و مردانه مختلفی مانند دستبند چرمی ماه تولد، یا یک دستبند چرمی عادی در رنگ های مختلف می توانند گزینه خوبی باشند. برای برخی از خانم ها به همراه داشتن آینه کوچک داخل کیف، یک گزینه حتمی و لازم به شمار می آید، پس بهتر است از آن غافل نشوید.
البته اکسسوری های دیگری مثل جاسوئیچی چرمی، و جاکارتی هم وجود دارند که برای هدیه دادن در روز ولنتاین، بسیار ظریف و زیبا هستند. شما در بخش دسته بندی ست چرم یا اکسسوری زنانه و مردانه پارینه چرم می توانید تمامی گزینه های مربوطه را بررسی کرده و بهترین آن ها را انتخاب کنید.
 


کفش و کمربند چرمی برای آقایان


ست بودن کفش و کمربند برای آقایان اگرچه امری لازم و ضروری نیست، اما جزئی از یک استایل شیک به نظر می رسد. از آنجا که همیشه اظهار می شود که، افراد با کفش هایشان در واقع بخشی از شخصیت خود را نشان می دهند، پس پیدا کردن کفشی که مناسب استایل و ظاهر یک آقا باشد همیشه در اولویت است.
کفش چرم مردانه

شما می توانید یک کمربند چرمی را با یک کفش چرمی مشابه رنگ یکدیگر ست کرده و به عنوان کادو ولنتاین به مردی که دوستش دارید هدیه دهید. در بخش محصولات مردانه پارینه چرم امکان انتخاب مابین سه مدل کفش رسمی، کالج و اسپرت چرم وجود دارد، که بسته به سلیقه و ظاهر یک آقا می تواند با هر کمربندی با همان رنگ ست شود.


کتاب نفیس هدیه دهید

هیچ شخصی را نمی توان پیدا کرد که از گرفتن یک کتاب هدیه نفیس در روز ولنتاین ذوق زده نشود. این هدیه علاوه بر اینکه بسیار زیبا و شیک است، ماندگاری همیشگی دارد و کمتر اشخاصی را می توان یافت که بین گزینه لباس و پوشاک و یک کتاب گزینه دوم را انتخاب کنند.
البته، این نوع هدیه ولنتاین را با هر شکل و شمایلی نمی توان تهیه کرد. طراحی جلد و داخل یک کتاب نفیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کتاب هایی نظیر رباعیات خیام، گلستان و بوستان، و کتاب حافظ برای آقایان و خانم هایی که اهل ادبیات هستند، یک هدیه مانا محسوب می شود. این کتاب ها نیز در بخش کتب نفیس چرمی در سایت پارینه چرم قابل تهیه هستند.


کیف چرمی برای خانم ها


این روزها کیف های مختلفی با طراحی و دوخت های متنوع تولید می شود، که بسته به ظاهر و رنگی که دارند برای بسیاری از خانم ها هدیه جذابی محسوب می شوند. از جمله این کیف ها می توان به کوله پشتی زنانه، کیف دوشی، کیف اداری، کیف آرایش و کیف پول چرمی اشاره کرد. که کیف پول و کیف دوشی از پرطرفدار ترین گزینه ها به حساب می آیند.

کیف و کفش چرمی
اگر می خواهید عشق زندگی خود را با یک هدیه ماندگار در روز ولنتاین خوشحال کنید، حتما به سراغ خرید اینترنتی کیف چرم زنانه بروید. این دست کیف ها فارغ از تنوع و زیبایی که دارند برای هر خانمی در هن سن و سالی مناسب بوده و هرگز منسوخ، یا از مد افتاده نمی شوند.

هدیه تابلو نفیس برای تمامی سلیقه ها!


کافی است بدانید که، ماه تولد کسی که دوستش دارید چه موقع است؟ بعد از آن به راحتی و بی دردسر می توانید یکی از تابلو های حکاکی روی مس پارینه چرم را انتخاب نمایید. تمامی این تابلو ها در کنار حک کردن اِلمان ماه های شمسی مختلف، نام برج مورد نظر را نیز زیر آن درج کرده اند.

تابلو نفیس

این دست هدیه ها که در قالب تابلو به شخصی در روز ولنتاین ارائه داده می شود، می تواند به عنوان یک شئ تزئینی و همیشگی خودنمایی کند. برای بررسی این تابلو ها می توانید از بخش تابلو نفیس پارینه چرم به گزینه دلخواه خود دسترسی داشته باشید.

سخن نهایی


شاید خرید هدیه ولنتاین چندان ساده هم نباشد، اما بسیاری از گزینه های ذکر شده در این مطلب نشان دهنده این است که لازم نیست یک هدیه، خیلی عجیب و غریب یا بسیار بزرگ باشد. تنها هدف از پاس داشت چنین روزی ارائه عشق و دوستی به کسی است که دوستش دارید و چه چیزی بهتر از یک هدیه ماندگار و ابدی؟
ثبت دیدگاه
نظرات
1398/10/04 15:10
روح اله
من پارسال برای روز ولنتاین ست هدیه پارینه چرم رو خریدم واقعا هدیه خاصی بود.
1398/10/04 23:49
مهمان
واقعا ایده  ست چرم هاتون خیلی عالی
1398/10/20 21:51
مهمان
خیلی ممنون بابت ایده های عالیتون و قیمت های مناسبتون