این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

دنیایی از انواع اکسسوری مردانه جذاب در پارینه

اکسسوری مردانه چرم

به همان اندازه که خانم‌ها به تیپ و استایل خودشان اهمیت می‌دهند و می‌خواهند شیک و زیبا باشند، خوش پوش بودن برای آقایان هم مهم است. اکسسوری مردانه چرم همان چیزی است که می‌تواند یک تیپ مردانه تمام عیار را کامل کند. در پارینه انواع و اقسام این اکسسوری ها ارائه شده است. با ما همراه باشید و محبوب‌ترین اکسسوری های مردانه را بشناسید.


کیف دسته چک چرم طبیعی پارینه

اغلب آقایان همیشه یک دسته چک همراهشان دارند. بعضی از افراد دسته چک را در جیب کت خودشان می‌گذارند و بعضی دیگر سعی می‌کنند جایی در کیفشان را به دسته چک اختصاص دهند؛ اما، این نحوه حمل دسته چک نه امن است و نه درست. چون در صورتی که دسته چک در جیب لباستان باشد، باران یا تعریق بدن می‌تواند به آن صدمه بزند. حمل دسته چک در کیف دستی هم خطر سرقت آن را به همراه دارد. پس چه باید کرد!
اینجاست که کیف دسته چک چرم طبیعی پارینه به کارتان می‌آید. این اکسسوری جذاب مردانه گزینه مناسبی برای حفظ دسته چک شما است. می‌توانید این کیف را در جیب کتتان نگهداری کنید و هر زمان که لازم شد دسته چکتان را استفاده کنید.
از امنیت این کیف که بگذریم، ظاهر جذاب آن هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این کیف شما را اصیل‌تر نشان می‌دهد و شخصیت اجتماعی درخشان‌تری را برایتان به ارمغان می‌آورد.


دستبند چرمی ماه تولد مردانه

یکی دیگر از اکسسوری های جذاب مردانه پارینه، دستبند چرمی ماه تولد است. این دستنبدها از جنس چرم طبیعی ساخته شده‌اند و زیبایی چشم نوازی دارند. اگر به دنبال این هستید که برای همسرتان یا اعضای خانواده‌تان یک هدیه تولد جذاب بخرید، دستبند ماه تولد گزینه مناسبی است. با این هدیه، همیشه در فکر و ذهن طرف مقابلتان ماندگار می‌شوید و هر وقت چشمش به دستبند بیفتد، به یاد شما خواهد افتاد.

دستبند چرمی ساده مردانه

می دانیم که همه آقایان دستبند ماه تولد را نمی‌پسندند. در صورتی که می‌خواهید یک هدیه خاص و متفاوت را برای آقایان مشکل پسند بخرید، یک دستبند چرمی ساده مردانه گزینه بهتری برایتان است. آقایان می‌توانند این اکسسوری مردانه جذاب را همراه با تیپ اسپرتشان استفاده کنند.

دستبند چرمی مردانهدستبند چرمی مردانه

دستبندهای چرمی پارینه تنوع زیادی دارند. برای ساخت بعضی از این دستبندها از چرم و سنگ با هم استفاده شده است. البته سنگ‌های به کار رفته در این دستبندها هم رنگ بندی‌های مختلفی دارند. این ترکیب خاص، اکسسوری ها مردانه پارینه را با سایر دستبندهای چرمی که در بازار وجود دارند متفاوت می‌کند؛ بنابراین موقع خرید یک دستبند چرمی پارینه، دستتان باز است که گزینه دلخواهتان را انتخاب کنید.
جالب است بدانید که، در بین دستبندهای چرمی پارینه، مدل‌های ساخته شده از چرم خالص و بدون سنگ هم دیده می‌شود. اگر به دنبال دستبند ساده هستید، این نمونه‌ها می‌تواند برایتان مناسب باشد.


جاسوییچی چرمی مردانه

خانم‌ها زیورآلات و اکسسوری های زیادی استفاده می‌کنند، به همین خاطر برای انتخاب جاسوییچی خودشان حساسیت زیادی به خرج نمی دهند. البته این موضوع را هم نمی توان نادیده گرفت که، تنوع طلبی خانم‌ها زیاد است و معمولا یک جاسوییچی همیشه کنار کلیدهایشان جا خوش نمی کند؛ اما داستان انتخاب جاسوییچی برای آقایان فرق می‌کند.
آقایان موقع انتخاب جاسوییچی به دنبال یک گزینه خاص هستند. یک جاسوییچی زیبا که بتوان سال‌ها از آن استفاده کرد و به یک نشان مخصوص فرد تبدیل شود.
با توجه به این نیاز، طراحان پارینه جاسویچی‌های متنوعی را از جنس چرم طبیعی ساخته‌اند که می‌توانند دل آقایان را ببرند. جاسویچی‌هایی که ساده طراحی شده اند برای دوستداران طرح‌های کلاسیک مناسب هستند. جاسویچی‌های طرح ماه تولد هم گزینه جذابی برای متفاوت پسندان به حساب می آیند. با خرید این جا سویچی ها، اکسسوری در اختیار خواهید داشت که مخصوص شما ساخته شده. 


کیف کارت چرم طبیعی مردانه 

اغلب آقایان کیف دوشی یا کیف دستی همراهشان نیست، به همین خاطر کارت‌های بانکی یا کارت ویزیتی که دارند را در جیب پیراهن یا شلوارشان می‌گذارند.
این نحوه حمل کارت‌ها، ممکن است صدمات جدی به کارتهای مختلف وارد کند. کارت‌های ویزیت درون جیب لباس ممکن است تا شده یا خیس شوند و کیفیت اولیه خود را از دست بدهند. کارت‌های بانکی هم ممکن است در اثر حادثه‌ای اتفاقی صدمه ببینید و دیگر قابل استفاده نباشند.

کیف کارت چرمی

کیف کارت چرم طبیعی

برای اینکه همیشه کارت‌های عابر بانکتان یا کارت ویزیتتان دم دستتان باشند، می‌توانید از یک کیف کارت چرم طبیعی استفاده کنید. با خرید این کیف می‌توانید همه کارت‌هایتان را یکجا نگه دارید.
البته کیفیت این کیف چرمی هم ملاک مهمی برای خرید آن است. کیف کارت چرم پارینه از چرم طبیعی ساخته شده و استفاده مداوم از آن، منجر به افت کیفیت کیف و خرده شدن لبه‌های آن نمی‌شود. البته آب و گرد و خاک هم در این کیف نفوذ نمی‌کند؛ بنابراین کارت‌هایتان سالم می‌مانند و از هرگونه آسیب و صدمه‌ای در امان هستند.


کدام اکسسوری مردانه را بخریم؟

شاید انتخاب یک اکسسوری مردانه برایتان سخت باشد و نتوانید از بین انواع اکسسوری های پارینه یک گزینه را انتخاب کنید. اجباری برای انتخاب یک مدل اکسسوری وجود ندارد! شما می‌توانید هم‌زمان چند اکسسوری مردانه را برای تکمیل شدن استایل خودتان در نظر بگیرید.
یک کیف دسته چک چرمی، یک جاسوییچی و یک دستبند چرمی ساده، یک استایل کلاسیک زیبا را برایتان به ارمغان می‌آورد. این ست را می‌توانید حتی در محل کارتان هم استفاده کنید و با همکارانتان متفاوت باشید.
در نقطه مقابل رسمی پوشان، اسپرت پسندان قرار دارند. اسپرت پوشان هم می‌توانند با یک جاسویچی ماه تولد، یک دستبند چرمی نگین دار پارینه و یک کیف کارت چرمی تیپ خودشان را تکمیل کنند. البته جاسوییچی و دستبند ساده پارینه هم می‌تواند با تیپ اسپرت هماهنگ شود.
در کل، همه چیز درباره انتخاب یک یا چند اکسسوری مردانه به خودتان بستگی دارد. به اینکه یک تکه چرمی برای کامل شدن استایلی که دارید کافی است، یا باید چند تکه را بخرید تا بتوانید یک تیپ متفاوت و جذاب مردانه برای خودتان بسازید.
سخن آخر
این روزها آقایان هم به اندازه خانم‌ها به تیپ و استایل خودشان اهمیت می‌دهند و استفاده از اکسسوری های مردانه باب شده است. به همین خاطر طراحان پارینه چندین و چند مدل اکسسوری خاص را هم برای آقایان در این فروشگاه اینترنتی محصولات چرمی ارائه کرده‌اند. اکسسوری های مردانه پارینه تنوع خوبی دارند. می‌توانید یکی از این اکسسوری ها را برای خودتان بخرید و استایلتان را متفاوت کنید یا اینکه آن‌ها را برای دوستان یا اعضای خانواده‌تان به عنوان هدیه تهیه کنید.