این هنر، پارینه است
شماره تماس: 47764 - 021
Close

انواع و اقسام اکسسوری زنانه جذاب و متفاوت را از ما بخواهید

اکسسوری زنانه چرمی

می‌خواهید از تمام دوستانتان متفاوت باشید و یک خانم همه چیز تمام شوید، اکسسوری های زنانه جذاب را از دست ندهید. بعضی از خانم‌ها تصور می‌کنند همین که ظاهر مرتبی داشته باشند و در نحوه لباس پوشیدنشان دقت کنند همه چیز عالی است، در صورتی که همه چیز، مرتب لباس پوشیدن نیست!

گاهی وقت‌ها زیورآلات و اکسسوری ها به اندازه‌ای زیبا هستند که جذابیت ظاهری شما را چند برابر می‌کنند. در این مقاله قصد داریم بعضی از اکسسوری های زنانه جذاب پارینه را برای خانم‌های شیک پوش معرفی کنیم.



دستبند سنگی پارینه چرم

به زیورآلات علاقه خاصی دارید و به دنبال یک اکسسوری زنانه (Women's accessory) می‌گردید، ما دستبند سنگی پارینه را به شما پیشنهاد می‌کنیم این دستبند زیبا برای کسانی که تیپ اسپرت دارند یک گزینه منحصر به فرد است.
خنثی بودن رنگ سنگ‌های دستنبد این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بتوانید آن را با لباس‌هایی که رنگ بندی‌های متفاوت دارند امتحان کنید. این دستبند پارینه سنگی را می‌توانید در مهمانی در دانشگاه و حتی در محل کارتان در دست داشته باشید و تیپ خانومانه خودتان را با آن تکمیل کنید.

دستبند چرمی زنانه پارینه

می‌دانستید که دستبندهای چرمی یکی از جذاب‌ترین اکسسوری ها برای خانم‌های مدرن و امروزی هستند. طراحان پارینه از ترکیب سنگ و چرم برای درست کردن این دستبندها استفاده کرده‌اند. همین موضوع باعث شده که این دستبندهای چرمی خاص باشند.
تنوع این دستبندهای چرمی دستتان را باز می‌گذارد تا هر مدل اکسسوری زنانه که تیپتان بیشتر جور درمی‌آید را بخرید. یادتان باشد که این دستبندها از جنس چم طبیعی ساخته شده‌اند و به راحتی خراب نمی‌شوند.


دستبند چرمی ماه تولد زنانه

یکی از عواملی که اصالت انسان‌ها را نشان می‌دهد ماه تولدشان است. هر کسی با توجه به ماهی که در آن متولد شده خصوصیات اخلاقی متفاوتی دارد و سلیقه‌اش در انتخاب اکسسوری زنانه با فرد دیگر فرق می‌کند. تفاوتی ندارد متولد چه ماهی هستید، هر دستبند ماه تولدی که می¬خواهید در پارینه پیدا می شود.


آینه چرمی زنانه ماه تولد

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که آینه جیبی خاص خودتان را داشته باشید؟ آینه‌ای که فقط و فقط متعلق به شما و همزادهایتان در یک تاریخ خاص است.

فرقی نمی‌کند که متولد کدام یک از ماه‌های سال هستید، پارینه برای همه شما یک آینه چرمی اختصاصی آماده کرده است. روی این آینه علامت ماه تولدتان درج شده. بنابراین با تمام آینه‌های جیبی که دیگران دارند متفاوت است.
اگر می‌خواهید برای تولد دوستانتان چیزی را بخرید که خاص است، روی آینه چرمی زنانه ماه تولد حساب جداگانه‌ای باز کنید. این هدیه چرمی متفاوت‌ترین کادویی است که دوستان یا اعضای خانواده‌تان می‌توانند در روز تولدشان داشته باشند.


آینه چرمی خاص زنانه پارینه

در صورتی که علاقه‌ای به آینه‌های ماه تولد ندارید و می‌خواهید یک آینه جذاب و متفاوت را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از بین آینه‌های چرمی خاص پارینه یک مدل را انتخاب کنید.

اکسسوری زنانه چرمی

آینه‌ای که رویه‌اش طرح قلب دارد یا آینه‌ای که روی آن با یک طرح خاص گل تزیین شده، بهترین انتخاب برایتان هستند. این آینه‌ها خاص و متفاوت طراحی شده اند و کمتر کسی پیدا می‌شود که نمونه آن‌ها را داشته باشد.
اگر هیچ یک از مدل‌های بالا را نمی‌پسندید، پارینه آینه‌های ساده هم دارد. می‌توانید یک آینه چرمی گرد را به عنوان یک اکسسوری کلاسیک و متفاوت تهیه کنید. این آینه برای کسانی که تیپشان اغلب اوقات رسمی است انتخاب خوبی خواهد بود.


کیف لوازم آرایش چرمی

برای نگهداری لوازم آرایشتان از چه مدل کیفی استفاده می‌کنید؟ اگر تا به حال کیف لوازم آرایشی پارچه¬ای داشته‌اید، حتماً میدانید که آنها کیفیت خوبی ندارند و پس از چند بار استفاده خراب می‌شوند. همچنین این کیف‌ها صدمه جدی به لوازم آرایش وارد می¬کنند. پس کیف های لوازم آرایشی پارچه¬ای گزینه خوبی به عنوان اکسسوری زنانه نیستند.
کیف لوازم آرایش چرمی پارینه کیفیت ساخت خوبی دارد. این کیف‌ها از جنس چرم طبیعی هستند و سال‌ها می‌توانید آن را استفاده کنید. البته با توجه به این کیفیت بالا، لوازم آرایش هم درون کیف صحیح و سالم می‌مانند.

کیف لوازم آرایشی چرمی
با توجه به اینکه خانم‌ها سلیقه‌های متفاوتی دارند، طراحان پارینه چند مدل کیف لوازم آرایش چرمی را تولید کرده‌اند. می‌توانید کیف لوازم آرایشی ساده چرمی را برای استفاده انتخاب کنید یا مدل طرح دار برای نگهداری لوازم آرایشتان در نظر بگیرید.


جاکلیدی چرمی زنانه

حتماً برایتان پیش آمده که برای باز کردن درب خانه دنبال کلیدهایتان بگردید و مجبور باشید تمام جیب‌های کیفتان را نگاه کنید. به نظرتان چه راهی برای اینکه بتوان راحت کلیدها را پیدا کرد وجود دارد؟
جاسوییچی چرمی زنانه یک گزینه مناسب برای محافظتان از کلیدهای شما است. این جاکلیدی چند جای کلید دارد و می‌توانید تمام کلیدهایی که دارید را در آن جای دهید. این اکسسوری زنانه یک انتخاب خوب برای خانم‌هایی است که می‌خواهند تمام وسایلشان نظم و ترتیب داشته باشند.

جای کارت اعتباری و کارت ویزیت چرمی

کارت‌های اعتباری‌تان روی دستتان مانده و برای نگهداری آن‌ها دچار مشکل شده‌اید؟ شاید وقتش رسیده که به دنبال یک جای کارت اعتباری مناسب باشید.
اول از همه، جا کارتی باید کیفیت ساخت خوبی داشته باشد تا از کارت‌هایتان در برابر صدمات احتمالی مراقبت کند.
جای کارت اعتباری پارینه از چرم طبیعی ساخته شده و مادام العمر قابل استفاده است. این جا کارتی علاوه بر محافظت از کارت‌های اعتباری کارایی دیگری را هم دارد. همین که کارت‌هایتان در یک کیف کارت چرم طبیعی قرار دارند، استفاده از آن‌ها را برایتان راحت می‌کند.

کیف جا کارتی چرم طبیعی
درون این جای کارتی می‌توانید کارت‌های ویزیتتان را هم نگه داری کنید. با این روش همیشه کارت‌هایتان سالم می‌ماند و در هر زمان می‌تواند آن‌ها را به مشتریانتان بدهید.


جاسوییچی چرمی زنانه

در بین انواع اکسسوری زنانه ارائه شده در پارینه، جاسوییچی چرمی زنانه هم به چشم می‌خورد. این جاسوییچی برای کسانی مناسب است که ساده پسند هستند. جاسوییچی چرمی در اثر تماس مداوم با دست و گرما و سرما خراب نمی‌شود. همین دلیل به تنهایی برای خریدن این اکسسوری زیبا کافی است. البته ظاهر ساده و خاص جاکلیدی را هم که یک تیپ کلاسیک به ارمغان می‌آورد دلیل دیگری است که خانم‌ها را تشویق به انتخاب این جاکلیدی می‌کند.
سخن آخر
هر مدل اکسسوری چرمی جذاب زنانه‌ای که بخواهید در پارینه پیدا می‌شود. از جاسوییچی های چرمی کلاسیک تا جاکارتی چرمی و دستبندهای سنگی و آینه‌های ماه تولد. با این وجود دستتان باز است که برای خودتان یا دوستان و آشنایانتان یک اکسسوری جذاب را انتخاب کرده و تهیه کنید.